fredag 6 september 2013

Tacksam...

Godmorgon alla fina Läsare,
Igår var jag ute i trädgården och plocka lite blommor,
Och fick till en vacker bukett,
som består av 
trädgårdsrosor tre sorter, luktärter, och vildvin,

 Och jag njuter av doften,

 vet ni jag tycker trädgårdsrosorna är dom allra
vackraste,

 Och denna bukett ger jag till er kära Läsare,
för att ni alltid ger så goa kommentarer här på
min lilla blogg,

 Rosorna blommar som vackrast här just nu,
och många av sorterna är remonterande,
så dom blommar flera gånger under sommaren,
Ljuvligt...

 Och har ni sett vilken skönhet jag kommit över,
ja tro det eller ej men dockan är Fransk,
fniss,
Visst är hon fin?
Kanske hon går vidare, vi får se!


Önskar er alla en fin Helg!
Och ta hand om varandra och ta vara på stunden,
för den kommer inte igen...

Kramar Kathrine...

15 kommentarer :

liven sa...

En nydelig buklett!
Tusen takk :)
Ønsker deg en fin helg Kathrine

Ett ögonblick sa...

Tack, en ljuvlig bukett!!

Jag önskar en fin Helg till Dig också!!

kram lisa

Solstrimmor sa...

Den vackraste av vackra buketter, så ljuvlig! Tack!

Nu njuter vi av den härliga sensommarhelgen vi har framför oss.
Kramar från Eva-Mari

Frøken Anker sa...

Hej Kathrine
Tak, også en god weekend til dig :-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tack, den skulle jag vilja ha på bordet nu till helgen. Jättevacker docka, och fransk är ett plus. Med lite fantasi kan man tänka sig vad denna skönhet varit med om.
Ha en toppenhelg
Kramar
AnnaMaria

Tidevarf sa...

Tack så hjärtligt för den vackra buketten. Tänk vilken lycka att ha så underbara blommor fortfarande. Mina har tagit höst och vintervila redan.

Vilken sjukt snygg spegel du visar i inlägget nedan! :)
Sedan så undrar jag om du säljer lammet som finns i din ljuvliga butik? Kan ju säga att jag hade gärna kommit då du öppnar ditt showroom.

Ha en fantastisk helg.
Kram
Anneli

Hajan sa...

tack för Du tänkte på oss med
blommorna, det var rart gjort.
Här skall städas med hartassen
orkar inte att gå över allt.
Men blommorna sätter jag på mitt köksbord.
tack lilla vän.

kram från Hajan

hemma hos lilla mej sa...

Tack söta du för den underbara buketten .Önskar dej en skön och mysig fredag .Kram Rita

Jennys Vita Villervalla sa...

Ljuvlig bukett och söt docka!
Tack till dig också, som alltid ger fin inspiration!
Ha en solig och vacker helg!
Kram
jenny

john sa...

Oh so pretty Kathrine !
Gail x

Margareta sa...

Vilken fin bukett du delar med dig av. Tack.!!Känner doften,behöver bara använda lite fantasi.
Dockan var ju helt ljuvlig.
Och spegeln och stolen i ditt förra inlägg tycker jag också mycket om.

Önskar dig en härlig helg!
Kram Margareta

Med en doft av lavendel sa...

Sån fin sommar bukett, tänk att det fortfarande är sommar värme ute. Önskar dej en trevlig helg.
kram Annika

♥Sanne sa...

nice pictures

have a nice weekend

Sanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron Kathrine
Dom vovvarna är inte rädda för mycket, Wilda var uppe i toppen och vände! Sen har jag vinklat kameran så det ser lite häftigare ut.
Ha en skön söndag och kramar
AnnaMaria

jennie sa...

Vilken underbar bukett! Det är ju en dröm att bara kunna gå ut i trädgården och få ihop till ett sådant konstverk :)

<3 Jennie