tisdag 3 september 2013

Gamla Fynd...i mitt lilla Showroom

Godmiddag alla fina Läsare,
nu har jag lagt in lite mera Gamla Fynd i 
Bloggbutiken

 En superfin gammal Rörstrands skål,

 En gammal skomakarlampa, med tygklädd svart sladd,

 Gamla Barnhättor

 Nu börjar Ernst hyllorna fyllas,

 Och i taket hänger det gamla Lampor på rad,
i en gammal stör som vi hittat här på Gården,

 Utanför står dom gamla Danska Järnstolarna,
som jag hittade i Danmark i Somras,
har 3 stycken,,
Och på en av stolarna har jag ställt det gamla 
tråget med Äpplen,
det finns också inne på bloggbutiken,
Så kika gärna in!

 Idag är det en fin Dag här, med hög klar luft,
och solen som värmer,
Så fint, ta vara på dagen den kommer inte igen,
så ses vi, 
snart igen!


Önskar er en fin dag!

Kramar Kathrine...

13 kommentarer :

Hanna sa...

Bara så fint, du är verkligen duktig.
Ha en fortsatt fin dag
Kram
Hanna

All Seasons sa...

It was a long time ago that I was here on your blog, Kathrine. What a lovely pictures!!

Enjoy your day
Hugs,
Patricia

Anonym sa...

Ååå så mye fint,skulle ønske jeg bodde nærmere.
Ha en fin dag.

Hajan sa...

Det är en fröjd att hälsa på hos Dig. Jag hade ett sådant tråg en
gång, väldigt vanligt förr.
Men det gav jag bort vid flytten hit, här är bara 2 små rum.
M> en jag behöver inte så mycket kring mig nu för tiden.
Barnen har fått övertaga sådana saker. Jag ändvände mitt bara till Jul med frukt, fikon och karameller i.
kram Hajan

Bleudelavande sa...

Hi Kathrine,
how are you? I hope you had lovely summer holidays!!!!
Lovely pictures , I love so much the tirth and fourth!!!!!
Have a nice evening.

Jennys Vita Villervalla sa...

Sagolikt vackra saker som gör sig så fint där hos dig!
Kram
Jenny

Eleonora sa...

Så mycket nya fina fynd till butiken! Roligt att ha möjlighet att kunna arrangera dessa fina grupper. Lycka till med försäljningen. Kram kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka fina bilder från ditt showroom!! Vilken vacker miljö att visa vackra gamla saker i. Nu ska jag kika in i butiken;)

Ha det fint!
Kram,
Regina

Solstrimmor sa...

Så mycket vackert... men vackrast är allt det lilla skavda lammet!

Kramar från Eva-Mari, som blir så glad av kvittret varje gång jag hälsar på hos dig:)

Villa Björkenäs Backen sa...

Så mycket fint !
Och så vackra bilder.

oj oj så fint du har det ?
Vilken lokal?
Är det vad ?
Så fina gamla väggar och fönster!

Ha nu en fin fortsättning på denna veckan!

Kram från mig

Katta sa...

Alltså de där fönstren är ju så magiskt vackra!! Älskar dem :) Så söt liten hätta med jag kan känna när jag ser den tänk om jag klätt min dotter i såna söta när hon var liten men då var det bara tuffa saker som gällde. Ha en bra dag, kram Katta

Blommiga Rutan sa...

Ditt showroom är så läckert så det är bara inte klokt!!!
Fönstren är underbara, och du är ju så superduktig på att göra fint och läckert!

Fin onsdag till dig
Kram Anncathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så mycket fint!! Jag vill ha allt ju, det blir så när man ser dina nyheter.
Tråget du fyllt med äpplen var jättefint, sen tar du så vackra bilder också.
Stor kram
AnnaMaria