måndag 30 september 2013

Morgondagens Nyheter...

God eftermiddag!
Hoppas allt är bra, Tänkte att jag skulle visa lite
av Morgondagens Nyheter i Butiken,
En antik Tyllkjol, helt underbar,

 I den finaste tyll,

 En antik docka helt underbar,
och en hel del annat,
kika in så får ni se i morgon!
Nu skall jag åka iväg och arbeta,
Ha det så bra,


Sedan vill jag passa på att tacka för
alla Lyckönskningar jag fick på mitt inlägg om öppnandet av mitt
lilla Showroom,
Bli så glad!
Önskar er en fin kväll!

Kramar Kathrine...

9 kommentarer :

john sa...

Hi Kathrine..such a pretty tulle skirt ...!
Gail x

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder som alltid .Önskar dej en skön start på nya veckan och en härlig kväll.Kram Rita

Sallys hus sa...

men å så spännande!
Stort lycka till!
kram Katarina

Monika sa...

Ditt showroom ser helt fantastisk ut! Många vackra saker och så fint arrangerat av dej. Åh, Milda Matilda vilken underkjol! Sååååå bedårande vacker!

Ha en fin start på oktober!
Kramar
Monika

Blommiga Rutan sa...

Hej!

Så mycket fint!
OCH så FANTASTISKT fint det ser ut i ditt showroom! Jag hoppas verkligen att jag kan komma dit någon helg.
STORT lycka till!

Kramar Anncathrine

Anno 1924 sa...

Herlig tyllkjole! Nydelig kakkelovn i bakgrunnen!!! Jeg vil også ha! He, he
Ønsker deg en fin ukestart:) Klem

Vitt hus med svarta knutar sa...

Åh vad roligt att du öppnat ditt showroom!!!! Grattis! Fina saker visar du också som du fått in i din bloggbutik.
Kram,
Regina

Unknown sa...

Восхитительный блог!!! С удовольствием зайду в гости))))Анисса.

It's me sa...

Lovely week...x !!