måndag 16 september 2013

Höstfeeling och Fransk Järnsäng...

Gomiddag alla kära Läsare,
idag har vi Höst här, det har regnat en del under
natten så det är riktigt fuktigt ute,
Börjar känna Höstvibbar nu.
har arrangerat lite fint på bordet på
våran innergård.

 Sedan måste jag ju bara få visa denna 
Goding som jag köpt av Lionel och Agneta,
klicka på länken för att komma till deras hemida.
http://suedeco.se
en Fransk Järnsäng,
den är sååååååååååå fin, 
passar superbra inne i mitt pyttelila Showroom,
nu står det två järnsängar härinne,
dessa är till Barn,
man kan ta bort ena sidogaveln om man vill
då blir det som en liten soffa,

 Jag är Kär!!!

 Och så glad att jag fick köpa denna fina säng!

 Tack Lionel och Agneta för ett fint
mottagande.
Alla ni som inte vart och besökt
deras fina Showroom/butik i Kungälv,

 I mitt lilla Shoroom finns så fina fönster,
i ett av dom har jag ställt en doftpelargon
Fragance,
passar bra där tycker jag.
Ler!

 Ljuset brukar jag tända på kvällarna,
och det blir så mysigt,
Nej nu skall jag fortsätta att fixa här,
för att sedan åka och arbeta i eftermiddag,


Ha det så fint,
 och var snälla emot Varandra,

Kramar Kathrine

18 kommentarer :

Margareta sa...

Vilken underbar säng......Tänk att ha en sådan i sin ägo.Sen all denna underbara miljö.Som en dröööööm.

Ha en fortsatt bra dag!
Kram Margareta

myrica sa...

Vilken fin järnsäng den tycker jag om, jag förstår varför du köpte den, helt underbar.
Ha en trevlig vecka
kram

Tidevarf sa...

Den sängen är så fin, har spanat på den ett tag innan du slog till. :)

Önskar dig en underbar måndag.
Kram
Anneli

Hanna sa...

verkligen fin säng.
Ha en bra dag!
Kram
Hanna

hemma hos lilla mej sa...

Vilken superfin säng ! Önskar dej en skön start på nya veckan och en härlig måndag.Kram Rita

It's me sa...

Have a nice week darling.....love Ria...x !

Blommiga Rutan sa...

Underbart fin säng! Underbart fint är det också i ditt showroom ser jag! Fragansia och ljusstaken i det vackra fönstret! Så fint, så fint!

Kram Anncathrine

Solstrimmor sa...

Vilken fantastisk barnsäng... som ett smycke! Passar perfekt i ditt vackra showroom!

Kramar från Eva-Mari

Anno 1924 sa...

Så utrolig fin jernseng!! Nydelig liten due i sandsten!! Herlig showroom du har!:)) Ha en flott ny uke:)) Klem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tror jag flyttar in!! Det blir finare och finare i ditt show room.
Sängen är underbar, passade perfekt.
Kramar
AnnaMaria

Sabelhagens Olivlund sa...

Åh, vilken fin säng! Det är så mysigt i ditt showroom!
Kram Maria

idémakeriet sa...

Ja de brukar har näsan på rätt plats och kommer hem med jätte fina saker från sina resor från Frankrike.
Järnsängen är underbart, den står där så fin hos dig.
Njut av dagen.
Kram Gerda

Viola sa...

SÅ himla fint det blivit och sängen en dröm :) ha en skön kväll i höstkylan, kram

Eleonora sa...

Den ljuvligaste sängen har du hittat så lycka till med den!

Det är så fint i ditt showroom, hoppas det går bra med affärerna.

Kram och fin höst önskar jag dig.

Jacqueline~Cabin and Cottage sa...

Gomiddag! So charming to visit your cozy and pretty blog. You have a darling new little bed. You have lovely style!

Marie maräng sa...

Wow.. vilken vacker säng! Förstår att du är kär i den!

Ha de så gott!
Kram Marie

G:a Affären sa...

Åh, jag förstår att du är kär, vilken underbart vacker säng! Och smart att kunna ta bort ena gaveln och få en soffa, och de små hjulen...suck. Ett bland de finaste barnsängar jag sett!
Suedeco har verkligen mycket fint, och trevliga ägare!

Kramar
Cia

Unknown sa...

Очень красивый дом! Люблю винтаж и Шебби-Шик ! Желаю удачи! Анисса)