söndag 22 september 2013

Lazy Sunday...

Godmorgon alla fina Läsare...
Söndagmorgon
 Vilket fint väder vi haft igår,
hoppas det blir lika fint idag,
Har gjort en krans till dörren in
till mitt lilla lilla Showroom,

 Jag har gjort den av Syrenhortensia,
Passar bra här tycker jag.

 Fotade lite utanför också,, det gamla Danska
Gjutjärnsfönstret kommer att läggas ut
i Butiken på Tisdag,
likaså dom Danska gamla Järnstolarna,
finns tre stycken,

 Bollkrysset har nästan likadana färger 
som kransen på dörren,

 Ser ni jag har satt spets i några rutor på dom gamla
fönstren,
Blir en fin kontrast till det ruffiga,
Nästa Söndag mellan 11 - 16 öppnar jag mitt lilla lilla
Showroom,
Om man vill handla nåt så är det kontanter som gäller,
i det här första stadiet har jag inte råd med 
att inskaffa Kortläsare,,
Tiden får utvisa om det är tänkbart.
jag återkommer om Vägbeskrivning i veckan,

 Avslutar med en bild från mitt köksbord,
ett gammalt franskt krus från Suedeco,
Och blommor från  trädgården,
fin kombo
Lionel och Agneta säljer så mycket fint.
Gamla Franska saker,
kika gärna in på deras hemsida!
http://suedeco.se


Hoppas ni alla får en fin Söndag,

Kramar Kathrine

26 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Vilken supersöt krans .Ja nu är det så skoj att piffa både inne och ute.Njut din söndag.Kram Rita

Kerstin sa...

God morgon ! Vilka vackra bilder ( som vanligt ) kransen är helt ljuvlig ❤ Jag har en liten butik och använder ett betalsystem som heter Izettle och fungerar ihop med Iphone . Den köper du för ca 1500:- och sen är det kortavg. Du kör den via bluetooth

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint med kransen, till och med dörren till ditt show room är vacker!
Och kruset gillar jag, så fint med två öron. Idag blir det lazy här också, efter att jag tagit hand om ett berg av disk.
Varm kram
AnnaMaria

Kerstin sa...

på telefonen. Gå in och läs på Izettle där du även köper din kortläsare. Den fungerar perfekt . Hoppas att Du får en bra dag Kram Kerstin 💕💕

Jennys Vita Villervalla sa...

Sååå fin krans! Passar perfekt på den mörka dörren!
Underbart vackra saker som vanligt! ❤️
Ha en fin söndag!
Kram
Jenny

Bonjade sa...

Autumn flowers....love them
Such warm colours....

Fine sunday

OlgaA sa...

Vackert med en krans! Vi har regnet men det är ju höst, så inget att klaga över, enligt mig ;)

Ha en fin vecka!

kram/Olg@

Solstrimmor sa...

Jättesöt krans på vackra dörren och sköna bilder på underbar omgivning! Önskar jag hade en syrenhortensia, suck!

Ha en fin söndag!
Kramar från Eva-Mari

STENLYCKA sa...

Vilken vacker krans på en läcker dörr!
Önskar dig en fin söndag!
Kram Raina

Monika sa...

Bara så bedårande vackert!

Ha en fin vecka!
Kram
Monika

Katta sa...

Vilken underbar krans! Superfin verkligen. Syrenhortensian är ju så toppen med eftersom den torkar så fint och har en så vacker färg. Vad spännande att du ska ha ditt showroom öppet, var ligger det egentligen, vilken stad? Kram Katta

helle sa...

Fiin krans du fik bundet, jeg har ikke fingerfærdighed desværre!
Blonder og råt jern går smukt sammen, det synes jeg også Kathrine!

Nyd søndagen, kram Helle

It's me sa...

Have a nice sunday.....love Ria...x !!

LOPPISLIV sa...

Önskar dig en fin söndag!! Härliga bilder du bjuder på! Kraaaam P

G:a Affären sa...

Tänk att ditt showroom även har en sådan vacker utsida, färgen runt fönstren och blommorna passar så fint ihop. Och spetsgardinen, ja så fint det blev!
Just det kruset har jag också kikat på hos Suedeco, och så vackert det är med luktärtorna.

Önskar dig också en fin söndag!
Kramar
Cia

Hajan sa...

Oh vad snyggt Du gjort.
Bilden utanför ditt shovrum ser
ut som vi var i Spanien på någon gård.
Du har det i dina fingrar,
så himla vackert både kransar och gardiner.
Lycka till med allt

All Seasons sa...

Wonderful wreath, in lovely autumn colours.

Have a nice sunday, Kathrine!

Hugs,
Patricia

Frida sa...

Vilken fin krans du har gjort, vackert att den skiftar i färgerna. Det blev fint med spetsgardinerna i fönstret, en vacker kontrast till det ruffa. Du har talang! Ha en fin vecka , Kram Frida

Tidevarf sa...

Så otroligt fint.

Ha det underbart.
Kram
Anneli

Lilla Rummet sa...

Jättefin krans till ditt showroom.
Härligt att få öppna det. Lycka till med öppnandet.
Ha en fin vecka.
Kram Britt

Marie maräng sa...

Vilken fin krans! Mysig dörr till ditt Showroom... skulle gärna smyga fram och titta vad som finns där bakom :)

Önskar dig en fin höstvecka!
Kram Marie

Sommerhuset i bakken sa...

Så koselig krans! Den var kjempefin!

Ha en herlig kveld!

Anno 1924 sa...

Nydelig krans du har laget!! Utrolig flott med alle de ulike fargenyansene!! Ha en fortsatt herlig kveld:)) Klem

suedecoration sa...

Vi på suedeco använder izettle och är myckrt nöjda, lycka till med butiken Fågelblå, Agneta & Lionel

Blommiga Rutan sa...

Så fint, så fint! Kransen är underbar, imorgon åker jag och ser om jag kan få tag i en Syrenhortensia, helt underbart vackra blommor!

Kram Anncathrine

Anonym sa...

buy ambien online ambien blue pill dosage - ambien cr online no prescription