onsdag 18 september 2013

Syrenhortensia och lite nytt i Butiken...

Godmorgon alla fina söta Läsare...
tog lite bilder nu på morgonen i min matsal,
Jag har fyllt gjutjärnsurnan med
 syrenhortensia,
åhh denna underbara blomma,
så dekorativ.

 Önskar jag hade hela trädgården full med dessa
blommor,

 Igår lade jag ut lite gamla saker på 
Butiken igen,
som denna gamla tygpåse,
så fin,
 och idag lade jag ut lite mera som denna 
docka i biskviporslin,
den är så charmig kika gärna in på butiken,
 Ett gammalt vadderat paijlseymönstrat täcke,
ett riktigt hösttäcke,
och så fint skick på detta,
http://fagel-blabutik.blogspot.se
Ja nu är det Höst,
det börjar bli kallare och man får börja
sätta på sej varmare kläder när man skall
gå ut!
Men vet ni jag gillar ju Hösten, 
mysigt att boa in sej i varma fina täcken,
och tända ljus!
Lovely!


Önskar er en fin Dag!

Kramar Kathrine...

11 kommentarer :

It's me sa...

Have a nice day darling....love Ria...x !

It's me sa...

Have a nice day darling....love Ria...x !

liven sa...

Nydelige syrinhortensia...og så fine saker du viser Kathrine :)

Bonjade sa...

Lovely...love it all!!!
Especially that lovely little biscuit doll, such a beauty.

Fine day

Evashusotorp sa...

Önskar dig en Härlig Höstdag
KRAM

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder.Önskar dej en skön lill-lördag vännen .Kram Rita

Jana sa...

Beautiful porcelain bowl filled with flowers.
Nice autumn day
Jana

Jennys Vita Villervalla sa...

Vackra saker och ting som vanligt! ❤
Ha det fint!
Kram
Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var ett riktigt vackert hösttäcke, det är nu jag får sitta på händerna! Skulle kunna ha hur många täcken som helst. Jättesöt docka också.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

myrica sa...

Vilken söt docka, jag har ett par som jag tycker är så söta, att man fortfarande tycker om dockor när man är vuxen är lite kul.
Ha en trevlig helg
kram

G:a Affären sa...

En syrenhortensia eller flera måste jag plantera nästa år, de är verkligen vackra att dekorera med. Så fina bilder från matsalen!

Kramar
Cia