torsdag 5 september 2013

French Mirror and a old Chair...

God middag all fina läsare,
idag har jag vart uppe med tuppen,
och fotat min spegel som jag köpte på
Mässan,

 En gammal Fransk Kaminspegel,
I like it so mutch
ler!
Har länge trånat efter en sådan, och när jag hittade denna
till ett rimligt pris slog jag till,
Jipeeeee this is my lovely mirror,
och fransk också kan man tänka sej,
det är inte alltid man hittar sådana gobitar till
bra priser!

 Nog tjatat om det!
Fniss,
den minsta lilla gamla underklänningen hittade jag
på Vaksala torg i somras,
den är så söt!
helt i tyll,
hänger här på den gamla franska Tavlan,
ohh jisses vilket tjat om franskt,
men den är ju det!
Hade faktiskt den hängade i mitt kök på
Tant blå,
(alltså tavlan)
När det begav sej,
också köpt på loppis,
Ler!

 Idag kommer jag att lägga ut denna gamla karmstol
jag har haft tv ,en har jag själv och denna säljer jag nu
vidare,
dom är renoverade, målade i en antikvit färg,
klädda med linnetyg,
Så kika gärna in på
http://fagel-blabutik.blogspot.se

 Där kan ni läsa mer om denna gamla stol,
http://fagel-blabutik.blogspot.se
Denna kan jag inte skicka så den som köper den
får komma hit och hämta den,


Här skiner sola idag och man blir sprallig i hela kroppen,
Jobbar inte förrän sen eftermiddag så det blir väl en tur 
I skogen och sedan lite pyssel med mitt lilla
Showroom.
ha det så fint!

Kramar Kathrine...

8 kommentarer :

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Den fina spegeln kan Du få tjata hur mycket somhelst om Kathrine :)
Tänk att speglar, kan ha någonting så alldeles speciellt, och varmt och fint, i sitt väsen...ibland.

Ha det gott i fortsättningen på Din dag <3
Kramen från Eva

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ja vad säger man, du har gjort det igen!! Spegeln är underbar, har aldrig sett så stor och fin. Där har du en riktig pärla.
Kramar
AnnaMaria

LOPPISLIV sa...

Ohhhh så fin spegel och stolen också! Så himla fint du har det!!
Ha en fin dag!
Kraaaam Paula

Helens Universum sa...

Jättefin spegel, ser väldigt mysigt ut överhuvudtaget tycker jag!
Kram Helen

Lilla Rummet sa...

Jättefin spegel, likaså karmstolen.

Ha en trevlig helg.
Kram Britt

It's me sa...

So lovely....x!,,,,

Jennys Vita Villervalla sa...

Vilken lycka att få tag på en sån fin spegel!
Helt underbar!
Ha en fin helg!
Kram
Jenny