måndag 9 september 2013

Gästrum...

Godmorning Sunshines...
Hoppas helgen vart fin,
Villket väder vi haft jisses Matilda, det är ju rena 
högsommarvärmen på dagarna,
En ny vecka står för dörren,

 Och jag har roat mej att att ta lite bilder från mitt
Gästrum,
lite gryninga ser jag nu,
men det får väl duga,
Gamla Kläder älskar jag, dessa letade jag fram igår
en gammal underkjol och en superfin gammal 
svart jacka,
Hänger nu på det gamla skåpet härinne,

 Letade också fram en quilt jag köpte 
för några år sedan,
tycker det går ihop med det svarta,
 blir lite kontraster!
och det gillar jag!

 Idag skall jag roa mej med att fota Morgondagens nyheter
i Bloggbutiken,
det brukar ta några timmar!
Sedan skall jag jobba sen eftermiddag,
För dom som vill så har jag införskaffat 
Instagram,
blir lite mera impulsiva inlägg där!
Fniss!!!!
Passar mej perfekt!!
så den som känner för det kan nu följa mej där
som fagelbl


Hoppas ni alla får en fin ny vecka

Kramar Kathrine...

8 kommentarer :

STENLYCKA sa...

Hej!
Märker att det var länge sedan jag var inne hos dig, så många trevliga inlägg jag har missat. Får försöka bättra mig men tiden och den vackra sommaren har bidragit till att jag inte har suttit så mycket vid bloggen. Hoppas det blir bättre framåt hösten för det är så trevligt att besöka dig och få massor med inspiration. Du är så duktig på att skapa vackert omkring dig och dina foton är underbara!
Önskar dig en riktigt fin vecka!
Kram Raina

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder ! Ja visst är det helt underbart väder .Vill att det fortsätter ett bra tag till .Ha en skön start på nya veckan och en skön måndag fina du .Kram Rita

hagagården sa...

Underbart fint !!!!!
kramar
Ninni

Monika sa...

Hej bästa Du!

Så vackert! Vilket gästrum! Där trivs vilken gäst som helst! :o)

Fint med det svarta som kontrast. Har kuddar o några sittdynor i samma tyg som din quilt. Gillar!

Spännande att se vad du lägger ut i butiken!

Må så gott!
Kram
Monika

It's me sa...

Have a nice week Kathrine...love Ria...x !

Frida sa...

Vilket härligt gästrum du har, vackra detaljer som passar bra i hop.
Ha en fin vecka!
Kram Frida

Marie maräng sa...

Vilket mysigt gästrum! Där skulle man gärna krypa in :)

Gamla kläder är verkligen vackra och kul att ha framme som en vacker detalj.. du är verkligen duktig att få till det.

Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Marie

G:a Affären sa...

Vilket gästrum och vacker säng! Jag tycker också om att hänga upp gamla kläder som dekoration. Den vackra jackan som hänger där har kikat på många gånger! Jag tror det är samma.

Kramar
Cia