tisdag 24 september 2013

Dagens Nyheter...


Godmorgon alla fina Läsare,
Dagens Nyheter i butiken,
Kommer att läggas ut under dagen,
Bla gamla Danska Järnstolar,

 Ett otroligt fint Danskt Gjutjärnsfönster,

 Men tungt så det får hämtas här hos mej,

 En fin gammal Fjärilstavla,
 Närbild på en av stolarna det finns tre stycken,

 Gammal Trälåda, med riktigt fin patina,
ja och en hel del annat, 
så kika gärna in på min hemsida,
http://fagel-blabutik.blogspot.se

 Närbild på fönstret,
visst är det fint?
Vet ni en annan sak,
Nu kan ni även hitta mej på Instagram,
klicka bara på länken högst upp på bloggen, på den högra sidan
så kommer ni dit!


Hoppas ni alla får en fin Höstdag, jag skall fixa i mitt lilla lilla
Showroom,
Sedan skall jag arbeta på eftermiddagen!
ha det så fint!

Karmar Kathrine...

12 kommentarer :

Anneli sa...

Åh, vilka härliga grejer.
De blå jalusierna var riktigt fina......inget du säljer förstår jag?

Ha en mysig dag i ditt "room",
Kram Anneli

Brocante-Charmante sa...

Wonderful Pictures. Love them.
Thanks for sharing!
<3 Heike

It's me sa...

Nice stuff!!...have a lovely week darling...x !

Solstrimmor sa...

Som vanligt... så mycket fint att önska sig:)

Kramar från Eva-Mari

myrica sa...

Jag är inne och kollar runt, och det finns mycket fint hos dig.
Ha det gott
kram

Hanna sa...

Bara så fint, så jag får ont i magen.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Hagbacken sa...

Alltid lika fina saker :) Man blir så köpsugen....

Kram på dig!

Bitte sa...

Tack för fina hälsningar hos mig! :-) Det ser supermysigt ut utanför ditt showroom, det där gamla järnfönstret är så vackert! Jag såg spetsen i fönstren, så fint det blev!

Lycka till med nyöppnandet av ditt showroom på söndag, jag är övertygad om att du kommer att ha fullt upp! Är vi i krokarna nästa sommar (som vi var i somras) kommer jag och hälsar på dig om du har öppet då :-).

Varma kramar
Bitte

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Allt var fint ju! Och nu öppnar du snart ditt show room, måste vara riktigt pirrigt och spännande. Vi har frost här också, det är andra morgonen jag får skrapa bilrutor, usch!
Varm kram
AnnaMaria

Anno 1924 sa...

Så mye fint du har i butikken!! Herlige bilder!! ha en fin høstdag:)) Klem

Viola sa...

Som alltid så läckra varor till försäljning, du är en fena på att hitta gamla vackra saker....ha en fin helg, kram

Hajan sa...

Det verkar som vi är i Grekland
eller Spanien, med de vackra stolarna från Danmark.
Så synd snart kan Du väl inte ha detta utanför ditt Showrum, det
bliver väl förstört då.
så fint Du har det.
kram Harriet