fredag 20 september 2013

Höststrålar...

Gomorgon alla fina läsare,
idag skiner solen in här och det blir så
vackert,
Och det är Fredag så skönt...

 Lite syrenhortensia på byrån i sovrummet,

 Den gamla soffan som jag håller så
Kär,

 På mitt Köksbord står en gammal korgflaska,
som jag satt ett  vitt ljus i,

 Cremerosa rosor från min trädgård,

 Och idag skall jag göra en krans med
Syrenhortensia att hänga på
dörren i Mitt lilla Showrrom,
visar senare,


Ja det var väl allt jag hade att bjuda på idag,
idag blir det mera fix i mitt lilla showroom, fylla 
skåpen med saker,
Nästa helg kommer jag att hålla öppet 
Söndag mellan 11-16,
kommer att återkomma med Vägbeskrivning,
i nästa vecka,

Önskar er alla en fin Helg!
Kramar Kathrine...

15 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder som alltid.Önskar dej en härlig fredag.Kram Rita

Hanna sa...

så söt soffa.'Ville bara titta in och önska dig en trevlig helg.
Kram
Hanna

It's me sa...

Happy weekend....love Ria...x !

Sabelhagens Olivlund sa...

Så mysigt hos dig! Så snyggt det låter med en syrenhortensiakrans.
Trevlig helg
Kram Maria

Rosenhäxan sa...

Så ljuvliga bilder. Skulle gärna besöka din butik. Var finns den.
Trevlig helg
Kram Gittan

john sa...

Hi Kathrine...lovely photos ... I love the hydrangea ..so pretty ...Gail x

Jennys Vita Villervalla sa...

Önskar dig en fin och avkopplande helg!
Så vackra bilder!
Kram
Jenny

Bleudelavande sa...

Oooohhh such a magical atmosphere!!!!! I love all pictures!!!!!
Nice weekend.

G:a Affären sa...

Varje höst ångrar jag att jag inte planterade en eller flera hortensior. De är ju så fina torkade!
Spetsgardinen i ditt sovrum är så vacker, den här årstiden sätter jag gärna upp något för fönstren.
Jaa Kathrine, en vägbeskrivning skulle vara bra för någon gång ska jag åka för att se ditt showroom i verkligheten.

Önskar dig också en fin helg!

Kramar
Cia

MODERN COUNTRY sa...

Sofaen er vakker Kathrine! Skjønner godt at du elsker den.

Ha en herlig Lørdagskveld, håper solen skinner for oss begge i morgen også :)

Riktig god kveld ~ Aina

Mycket annat & lite betong sa...

Vilken härlig morgon! Vädret fortsätter att vara fint.

Ha en skön helg!
Kram Agneta

Monica sa...

Så mye fint å se her hos deg. Alltid en fryd å stikke innom.

Med en doft av lavendel sa...

En sån fin liten soffa. Önskar dej en skön söndag.
kram Annika

Brocante-Charmante sa...

Sooo lovely Pictures! Thanks for
sharing!

Heike

Blommiga Rutan sa...

Hej!

Ligger lite efter här... Har varit på Gotland. Säger bara ett stort Åhhhhh, alla bilderna är helt underbara!

Kram Anncathrine