torsdag 22 mars 2012

Tidig Morgon...

Godmorgon alla söta...
Gäsp,, här sitter jag och gäspar har vart uppe tidigt.

 Det börjar ljusna ute nu, och det är dax att gå ner och äta
lite frukost,
har lagt ut lite nytt på bloggbutiken, 
det gamla täcket finns nu att köpa
inne på bloggbutiken.

 Visst är det fint?
Och vilka fina kontraster det blir emot det vita,
snyggt,
först tänkte jag behålla det men jag låter
det gå vidare
Ler!

 Denna gamla pläd är så fin, 
kan användas att dölja en gammal sliten fåtölj med tex,
eller varför inte till duk??

 Dessa gamla Danska porträttbilder
så fina,, baksidorna är nästan lika vackra
som framsidan.
Ja det var en liten del av allt jag lagt in nu på morgonen,
när ni andra sussat så gott i era sängar.
Ler
Kika gärna in på bloggbutiken
http://fagel-blabutik.blogspot.se

Sedan så önskar jag er alla en
underbarTorsdag

Kramar Kathrine...

18 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron, en till som gäspar här.
Täcket är underbart fint, synd att jag har tre röda. Och jag är så glad för den lilla haren, så söt han är!
Ha en fin dag vännen
Kramar
AnnaMaria

emilias gömmor... sa...

Önskar dig en fin dag!

Kram Mimmi

Viola sa...

Samma tidiga morgon här..behöver aldrig en väckarklocka, har ju Malte...njut utav det fina vädret, kram

Blommiga Rutan sa...

Sååå mycket fint i din webbutik!

UnderbarTorsdag till Dig också

Kram Anncathrine

Anneli sa...

Härligt täcke, gillar kontrasterna i färgerna, så fint ihop med det vita.........

Ha en fin dag,
Kram Anneli.

blackenpot sa...

SÅ mye vakkert! Ønsker deg en flott dag.

Hulda sa...

Så mye fint! Falt helt for det heklede teppet. Nydelig var også det i rødt. Jeg hadde nok aldri solgt dem. :) Så vakkert hjemme hos deg!

Sallys hus sa...

Godmorgon!

Täcket är jätte fint!

Mitt paket kom igår....tack snälla för de söta ljusen!
Kycklingarna är såååå söta...man blir ju full i skratt och glad när man ser dem. Ska fota dem i helgen och visa sen...då länkar jag till dig..;)
Kram o ha en fin dag!
Katarina

himlaverket sa...

Ja, vilken underbar terrin.
Jag har också en vit sådan, så underbar att ha blommor i.
Inte så ofta jag har soppa i faktiskt;)
Jag loppade en provbyst igår, är sååå lycklig. Har letat med lykta och ljus, och så plötsligt står det till salu. Hi hi!
Ska blogga om den nån dag.
Kram ulla

Unknown sa...

Morning sunshine :-))) ja, lite såhär mitt på dagen är det ju förstås när jag kikar in ;*)

Underbart täcke & hemvirkat överkast ~~~

Kramen från Eva

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelig hos deg :) suppeterrinen på bordet var virkelig flott! Ha en nydelig dag i ditt vakre hjem! Klem

It's me sa...

Beautiful !!...happy sring day darling...love Ria...xxx..

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Kathrine.
Lika vackert som alltid, känns lite synd att man inte hinner lägga så mycket tid vid datorn, men nu passar jag på en stund, och tittar in i din fina blogg.
Hur???????? hinner du?????????
Önskar jag hade hälften av din drivkraft.
Önskar dig en fin dag.
Kram Zara

Country Hill sa...

Så fina saker du alltid hittar, terrinen är så fin och täcket har så vackra färger.
Ha det gott!
Kramar Lena

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen!
Så mycket fint! Jätteläckra bilder!
Ha det så gott!
Kram Agnetha

Anno 1924 sa...

Så mye fint! Terrinen på bordet var nydelig og puten med rødt monogram var utrolig flott:)
Ha en fin kveld!

Pia sa...

Go´moron Kathrine! Så fina saker du har igen!!!
Önskar dig en riktigt sköön helg!
En stoor kraaam skall du ha och få av mig!
-Pia-

Madikken sa...

Nydelig