torsdag 1 mars 2012

Snart Dax...

Godmorgon alla sötisar...
Ja då var det då Mars månad
Så härligt
( dessa bilder tog jag i mitt kök 2011)

 Kortena togs för att visa saker som jag skulle lägga ut på 
bloggbutiken,,

 allt är sålt utom denna stolen som jag valde att 
behålla
( tillhör nu favoriterna i min trädgård)


 Ibland får man flytta in trädgården inomhus
det går det med!

 Vackert med dessa gamla lerkrukor
och gamla fat

 Hoppas jag inte tröttar ut er med mina bilder,
Ha en fin Dag
alla söta!

och snart är Vi där igen!
Våren är på gång!


Kramar Kathrine...

22 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron! Bara så fina bilder visar du idag.Ha en skön torsdag.Kram Rita ♥

Margareta sa...

Alltid lika roligt att titta in hos dig. Du tröttar inte ut...DU INSPIRERAR.
Jag kommer ihåg dom fina bilderna sen förra året.Tycker om.
Jag började lite smått igår med lerkrukor och pelargonskott och omplantering.....Det finns massor med sånt jag kan gör nu,bara tid och ork som ska räcka till.
Tack för din alltid uppmuntrande kommentarer!

Stora kramen från Margareta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tröttar ut, är du tokig. Jag älskar dina vårbilder! Det är precis sånt man vill se nu. Den stolen kommer jag mycket väl ihåg, tur att du behöll den, den är underbart fin.
Ha en toppendag
Kramar
AnnaMaria

STENLYCKA sa...

Nej inte tröttar du ut oss med dina vackra bilder. Våren är verkligen på gång i går hade vi 14 grader varmt här.
önskar dig en fin första mars!
Kram Raina

idémakeriet sa...

Vilken härlig stol med en underbar färg.
Visst går det att flytta trädgården inomhus, det blir så mysigt.
Jag har också vattenkannor och zinkspannor här inne.
Ha en mysig dag.
Kram Gerda

Vintage House sa...

så härligt våriga bilder....
kram
sandra

G:a Affären sa...

Trötta, absolut inte! Vi behöver vårbilder nu!
Jag njuter av ditt härliga första mars inlägg med tulpaner, jutesäck, krokus, kannor, sticklingar, krukor och stolen!
Kram från mig,
/Cia

Chokladvillan 1910 sa...

Härlig trädgårdsinspiration !
Jättefina bilder.
Läääängtar !!! ;)
Kram Anki

Katta sa...

Stolen är ju underbar, älskar färgen på den. Tycker det är fint att föra in trädgårdsmöblerna inomhus. Nu är härliga mars här fast här startar den med en regndag men det gör inget. Kram Katta

Anonym sa...

Herlig at det er 1 Mars. :) Kjempefine vårlige bilder hos deg.
Klem fra Mette.

(eddas) sa...

Ja det er fantastiskt at den er her straks nå:)
ha en fin dag
klem

Anneli sa...

Härliga foton.

Jag är faktiskt inne på något liknande i mitt inlägg idag..................Våren är på gång!

Kram Anneli.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Den trädgårdsstolen är ju alldeles underbar! Förstår att du behöll den...
Kram
Marie

It's me sa...

Beautiful !!...spring is in the air....love ...xxx...

Mys och hemtrevnad sa...

ja äntligen är våren p g....kramis semlan

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Deilig med mars, og at båten er på tur! Flotte bilder.. love it! klemmer

vita drömmar och svarta tassar sa...

Så underbara bilder! Stolen förstår jag att den är favoriten..

hoppas vi får lite värme oxå så är våren fullbodad!

Njut av dagen i dag!
kram wivi

Tinas bo sa...

Hääärliga bilder!!

Här har vi strålande solsken och +17 grader idag!!! Huurraaaaa!! Vååår i luften!!! :)))

Kram Tina

gamla skolan sa...

Ljuvliga vårbilder (jag minns dom)
Kramar // Susanne ♥
Ps såg att du känd igen ljusstaken hos mig :) Den är en av mina favoriter :)

Hulda sa...

Husker disse bildene, syntes de var så fine, det gjør jeg selvsagt nå også. Fint med en reprise. Den stolen er virkelig nydelig. Så heldig som fant den!

LissasVita sa...

Dina bilder spanar på våren...härligt! Kramen Lisbeth

Mina Gouldsamadiner sa...

Underbart!!! Ja nu spirar det vårkänslor i kroppen,så gött =))
Kram.