onsdag 21 mars 2012

I am in Heaven...

Godmorgon..
Åhh vad jag är glad idag
Och till råga på allt så ser det ut att bli en 
fin dag med sol!

 Ser ni vad som står på mitt bord inne i matsalen??
Den underbaraste terrin,, och jag är så glad att jag fick köpa den av
Annelie med bloggen
Kika gärna in på hennes fina blogg!

 Tack Anne-Lie för det!
Du är bäst!

 Och nu går jag bara omkring och myser
Ler!!!
Har länge sökt en sådan här fin terrin, men oftast är dom så dyra
så jag har inte haft råd,, men nu var det min tur.

 Nåt helt annat,, har ni sett ett till täcke har jag hittat
på mina rundor det bara låg där,, och väntade
och nu ligger det här på Gästsängen
kommer att lägga ut lite nytt i morgon Torsdag i Bloggbutiken
och detta kommer då att finnas till försäljning.

 Och dessa vackra örngott som jag hittade i Danmark

 Mera vita Porslinsburkar med svart text,
dock fattas locken,,
Och fina aladåbformar och annat vitt porslin
allt köpt i Danmark på den Stora loppmarknaden.

 Dessa burkar är märkta med
Villeroy & Boch
även den lilla vita kannan.
Och så blir det så klart lite till
Ler!
Så kika gärna in i morgon!

Hoppas ni alla får en fin Dag

Kramar Kathrine...

20 kommentarer :

Anne sa...

Så utrolig fin den er !
Her var det mange godsaker..
Ønsker deg en flott dag .
klem Anne

(eddas) sa...

Hei hei....
Fin terrin og en nydelig vatteppe:)
ha en kos vårdag
klemklem

Lycka är ~ Onnea on sa...

Terrinen är så fin. En sån vill man ju allt ha.
aladobformarna skulle passa fin som prydnad. ser så söta ut.
du ska ha en riktigt fin dag!
~marita~

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad underbara bilder du visar idag.Håller med dej att man blir glad att vakna när solen skiner.Ha en fin vårdag vännen.Kram Rita ♥

Dronninghuset sa...

HEI, TUSEN TAKK FOR ALLE GODE KOMMENTARER OG HILSENER. TROFAST DU !
MASSE FLOTT DU HAR LAGT UT BILDE AV HER....
HOS OSS REGNER DET I DAG... GRÅTT OG TRIST UTE, MEN VARMT OG HYGGELIG INNE.
NYT DAGENE OG TIDEN VI ER INNE I, DET ER JO VÅR - SOL ELLER REGN...
KLEM KLEM TOVE

helle sa...

Lækre ting du har fået købt- både til dig selv og til butikken!
Forstår du er glad Kathrine!

Kram Helle:-

G:a Affären sa...

Så vacker terrin! Och du har en slev i porslin också!
Så mycket fint du hittat i Danmark, nu blir det rusning till webbutiken i morgon.

Tack för dina ord, och snart kommer pallen!
Kram från mig,
/Cia

Chokladvillan 1910 sa...

Ja, vad härligt nu njuter vi av vårvädret ! ;) Det känns alltid bra att hitta det man letar efter till ett överkomligt pris.
Kram Anki

Blommiga Rutan sa...

Underbar terrin!
Och ett jättefint täcke!

Önskar dig en fin solig dag
Kram Anncathrine

Het Hoogerhuys sa...

Your terrine is beautiful and the jars, i love them...
Have a nice day, Sandra

gamla skolan sa...

Grattis till ditt fina köp !! Det är så kul när man hittar något man letat länge efter !
Kramar // Susanne ♥

Sallys hus sa...

Hej hej!
ja den terinen var verkligen fin!
Förstår att du går runt och ler..;)

Jag ska kolla brevlådan det första jag gör när jag kommer hem...;)
har tänkt påska till det lite hemma nu så de kommer passa ur fint..jag ska visa sen så får du se att de får det bra hos mig..;)
Kram Katarina

Anonym sa...

En aldeles herlig blogg du har! Legger meg til som følger her hos deg :)Jeg elsker gjenbruk og redesign så her fant jeg mange inspirerende ting :)Lykke til med flere fantastiske kjøp og gjenstander!
klem Tove

skifferhuset sa...

Hej! Terrinen var jättefin! Å täcket oxå! Kram Iréne

Pia sa...

Undra på det att går omkring och myser, så underbart du har det hos dig och så fina fynd!!!!

kramen!
-Pia-

Bonjade sa...

Are these your new treasures?
Oh love it...and your terrine is so beautiful......

Fine evening

Margareta sa...

Hej!
Grattis till den fina terrinen.Jag tycker också om dom riktigt mycke.
Du får vara mycket nöjd och njuta....
Mycke fint du säljer också.Jag har tittat mer än en gång.

Ha en bra soltorsdag!
Kram margareta

Tinas bo sa...

Terrinen är verkligen ljuvlig!!
Förstår att du är lycklig!! :))

Och så mycket vackert du fått tag på igen!! :))

Kram Tina

Monica sa...

Nydelig terrin, og mye fint til butikken også :))

Ha en fortsatt fin kveld :))

Frida sa...

Vilken fin terrin den förstår jag att du är glad för. Och täcket, underbart, du har så många fina gamla täcken.
Må så gott!
Kram Frida