fredag 9 mars 2012

Lite Bloggvila...

Godmorgon alla söta..
Tidigt uppe idag.

 Som jag nämt tidigare i veckan så tar jag lite bloggpaus
över helgen.
Jag och min man skall åka till Danmark och gå
på Skandinaviens största Loppmarknad i 
Käpenhamn
Så spännande!

 Lite pirrigt är det,, 
så ifall ni undrar vart jag tatt vägen så 
vet ni nu!
Hoppas förstås att hitta mycket fina gamla saker,
lovar att visa.

 Här hemma kommer en nära släkting att ta hand om vårt 
hus,, och se till att inga obehöriga tar sej in!

 Så med dessa Vackra ranukler 
Önskar jag er alla en fin Helg!

Många kramar till er alla!

Kathrine...

23 kommentarer :

Pia sa...

Va säger du??? Låter som en DRÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Åh, så jag avundas dig! Ha det så bra, så bra!!!

Kraamar!
-Pia-

Norrfrids Eija sa...

Vilken dröm att åka till Köpenhamn, och dessutom besöka en stor loppis! Lycka till med letandet, här väntar vi på att få se fynden!
Eija

Blommiga Rutan sa...

Åhhh så roligt!
Det vore roligt att göra någongång, är det en gång om året, eller något tillfälligt, eller finns den alltid, loppmarknaden?
Blev VÄLDIGT sugen!

Ha det sååå mysigt i den härliga staden Köpenhamn
Kramar Anncathrine

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Då var Du uppe en timme tidigare än mig.Men jag ska inte åka någonstans.Går bara ut och utfodrar djuren som vilken vanlig morgon som helst, men nu ska det bara vara 10-15 torrisar i varje bytta.För fällorna ska ställas ut och i hopp om att en dräktig hona går i.Dom vill vi åt först, så det inte föds några nya kullar ute i buskarna.

Hoppas Din resa till Danmark blir så bra som Du tänkt Dig.

Kram Mi

Syster vit sa...

Det låter superkul, har den loppisen öppet varje dag. Vi ska till Danmark om några veckor men inte över helgen.
Hoppas du hittar mycket fint.
Kram Liselott

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh så roligt, det där magpirret när man kommer in på en sån loppis...suck. Hoppas du hittar ett gulligt litet får.
Ha en toppenhelg
Kramar
AnnaMaria

barbrok sa...

Gud vad spännande!! Önskar jag vore där!
Ha en bra resa!!
Kram
Barbro

gamla skolan sa...

Vilken helg du har framför dig !!
Lycka till med jakten på fynden , håller tummarna att dom blir många :)
Spännande att se vad du kommer hem med ! Kramar // Susanne ♥

Chokladvillan 1910 sa...

Spännande ! Lycka till med jakten ! ;) *avis*
Kul att få se vad du hittar, ser fram mot det. :D
Ha en underbar helg & fredag !
Kram Anki

Madame Morell sa...

Jag vill följa med!!!!!!! ÅÅÅÅÅ.
Kram.

skifferhuset sa...

Så mysigt att få gå på en stor loppis, lite avis! Ha det gott i Danmark! Kram Iréne

Mys och hemtrevnad sa...

ååååååå vad kul det låter...ha en riktigt bra helg...kramis semlan

Heimlaga ting sa...

Så spennende!

Kos dere masse, nyyyt dagene!

Klem Nina

blackenpot sa...

Riktig god tur til København, ønsket det var meg!!

Myricas Farmor sa...

Hoppas eran resa blir trevlig och massor med fynd.
Kram

Vintage House sa...

hej
Låter som en superhelg...
kram
sandra

Vita små hjärtan sa...

Ååååå vad härligt!!!!!!!!
Ha det så fint!!!!
Kram Agnetha

Monica sa...

Så fine bilder, og så artig å få se litt fra kjøkkenet ditt i innlegget under her, vis gjerne mer av det:)) Så herlig den gamle ovnen var.

God tur til København, heldiggrisen:))

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Ah, så herlig da.. med et sånt loppis.. det skulle jeg gjerne ha opplevd!

Så flotte bilder, NYDELIG!

Ha en fin kveld!
Klemmer til deg!
God helg!

Tinas bo sa...

WOW!!! JAG VILL OXÅ!!!!
Vilken upplevelse!!!
Förstår att det pirrar i magen... :))

Lycka till, vännen!
Kraaaaaam Tina

Tinas bo sa...

Ps.
Ljuvliga bilder!!

Kramis

Marit sa...

Heldige deg!!!:) Håper du finner mange skatter :)

Ha en riktig fin helg!

Klem Marit

Maria sa...

Tittar in och önskar dig en härlig helg, karm från Maria