fredag 2 mars 2012

Badrumsdetaljer...Del 1.

Godmorgon...
Idag bjuder jag på lite detaljbilder från vårt 
badrum

 Som jag nämt många gånger tidigare så är det inte 
renoverat härinne skulle behövas,
men det får vänta...
så håll till godo ändå!
En vacker gammal Tvättkanna,,
denna är det första man ser när man öppnar dörren
den står på ett gammalt pottskåp

 Hyllan med sina vackra konsoller,,
där jag kan ha mina prylar
Ler!

 denna gamla Franska apoteksburk
har jag köpt av Callian antikt och Brocante
http://www.callianbrocante.se
bara älskar den!

 En vacker handuk med mina monogram
hänger
över badkarskanten

 en gammal Nattmössa..

 Och lite krämer och salvor kan väl behövas
Igår tog jag ett långt härligt Bad 
och bara njöt!!
Ler

 En gammal spegel hänger ovanför handfatet
som vi köpt på blocket för en liten peng
det är Engelskt och jag 
bara älskar det!
men det syns inte så bra ser jag nu!
Det får bli en del 2 badrumsdetaljer
en annan Dag!

Hoppas och önskar att ni alla får en 
Fin Helg!

Jag skall på Loppppppppis!
och sedan skall jag fira lille Theo
som fyller 1 år idag!

Kramar Kathrine...


23 kommentarer :

emilias gömmor... sa...

Godmorgon Kathrine:)) Låter som en toppendag tycker jag!!! Ha det bäst!!!

Kram Mimmi

bakom berget sa...

God morgon!
Jag tycker Du har ett helt underbart badrum. Jag fastnar direkt för Dina hyllkonsoller. Var hittar man såna?
Ett sånt badkar som Du har, är eventuellt på ingång i mitt badrum oxå inom kort :o)

Ha en fin fredag! Kram Åsa.

LissasVita sa...

Härligt fina detaljer,mitt eländiga badrum skulle med behöva ett lyft,jag försöker som du...lyfta detaljerna! Kramen Lisbeth

Blommiga Rutan sa...

Vilket fint badrum du har!
Ser jättemysigt ut! Något renoveringsbehov syns inte på dessa bilder!

Trevlig fredag
Kram Anncathrine

Viola sa...

Ser så fint ut så...behövs det verkligen renoveras..så är man sakteliga på g igen..har varit ett par jobbiga dagar men nu känns det som det vänder igen :) kram och ha en fin helg

Heimlaga ting sa...

God morgen :-)
Det var ett flott bad med en nydelig stil <3
Ha en fin dag!
Klem Nina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har ett jättefint badrum, såna badkar med tassar är så vackert. Och kannan hade ett underbart fint mönster. Lycka till på loppisen och ha ett roligt kalas hos Theo.
Solig kram
AnnaMaria

Anonym sa...

For et vakkert bad,wow. :)
Ha en fin dag.
Klem fra Mette.

idémakeriet sa...

Inget går mot ett härligt avslappat bad, underbart.
Jag skickar dig en famn med solstrålar.
Kram Gerda

Myricas Farmor sa...

Vilket fint stort badrum, mitt är inte så stort, som jag hade velat ha, men vad gör man, nu håller vi på att renovera det.
Hoppas du hittar mycket fint på loppisen.
Kram

Lycka är ~ Onnea on sa...

Hoppas du fyndar nåt på loppiset. Du har det så hemtrevligt där i badrummet, fint!
~marita~

Chokladvillan 1910 sa...

Jättefint badrum med fina saker ! Ha en trevlig fredag & helg !
1-årsdag, det är stort ! ;)
Kram Anki

Anno 1924 sa...

Det ser ut som du har et flott bad! Vaskeserviset var nydelig!
God helg!:))

It's me sa...

Like your bathroom.....happy weekend.....love Ria...xxx...

Vintage House sa...

så fina ting och kul kul med loppis...
Önskar dig en fantastiskt helg och hoppas på massa sol...
kram
sandra

Anki sa...

Jättefint tycker jag det är, å fint badkar! Om du visste vad jag ångrar att jag kastade ut mitt!
Grattis till lillgrabben, tänk vad ett år går fort!

Ha en fin helg du med!
Kram Anki

Unknown sa...

Jättefint badrum!
Så fina bilder...tvättkannan & fatet & spetsen där...ljuvligt ~~~

Kom just på att jag måste plocka lite i mitt badrum nu ;*)

Kramen från Eva

Tinas bo sa...

Härliga detaljer!!
Såå mycket fint!!

ha en härlig helg
Kram Tina

Frøken Anker sa...

Jeg vil gerne gå i bad i dit badeværelse.
Tillykke til Theo

Hav en dejlig weekend
Klem

No 365 sa...

For en gjennomført stil du har... Virkelig! Gratulerer med lille Theo, verdens fineste navn.. Min lille Theo fyller 1 år 20 mai ;)
Tusen takk for hyggelig hilsen og for at du kikket inn hos meg!

Stor klem Birgitte

LissasVita sa...

Hej igen...vill tipsa dig om min pilgrimsvandring som jag skriver om på min blogg,häng gärna med i vandringen! Kramen Lisbeth

Villa Ryttarängen sa...

Vilket vackert badrum du visar även om det inte är renoverat. Fina detaljer som ger en härlig känsla av just badrum. Kram och tack för titten hos mig! / Pia

Rose Garden Malevik sa...

Hej Kahrine
gillar dina detaljer :)
å missa nu inte.......

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter.......
redan 80 fina bloggar med......
de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan