tisdag 27 mars 2012

Fårigt värre, och lite nytt

Tjingeling..
Här sitter jag och skriver,
till er!
Dessa får kom igår i brevlådan
åhh vad fina dom är.

 Bonnie med den fina nätbutiken
Brocante Webbshop
http://bonjade.blogspot.se
Har skickat dom till mej,

 Nu hänger dom här i mitt 
Påskris, och jag tycket mer och mer om dom!
Lite annorlunda dekorationer, emot det gamla vanliga!
Ler!

 Från det ena till det andra,
jag har nu lagt in lite nytt på bloggbutiken,
sen vi var nere i Danmark har högen fyllts på härhemma
Ler!
Denna gamla spegel är så fin med ett superfint glas
 så där krackelerat och slitet som det skall
se ut.

 Dessa superfina väggljusstakar
så dekorativa!

 Gamla örngott med stora
monogram

 Och denna goding
en vit porslinskanna i ljuvaste
Rokokomodell.
och så lite till!
Men jag skall inte trötta ut er!

Hoppas ni alla får en fin Dag
Här blåser det idag och är mulet!

Kramar Kathrine...

25 kommentarer :

Chokladvillan 1910 sa...

Fåren är ju jättehäftiga ! Kul med lite nytt i påskriset. ;)
Ha en härlig dag !
Kram Anki

Margareta sa...

Sååå söta får....
Det ser ut som om dom skuttar omkring i riset...
paketet ser också fint ut.
Och allt det andra...gillar alltihop.

Ha en fortsatt fin tisdag!
Kram margareta

Jana sa...

Får är vackra och köpte fina saker. Ha en trevlig dag.
Jana

vita drömmar och svarta tassar sa...

Så kul när man får ett paket så fint inslaget så man knappt vill öppna det....så jätte söta får!

Ha en fin dag!
kram wivi

@nne sa...

I enjoy these beautiful images! love, @nne

Eleonora sa...

O så mycket vackra bilder! Det är såå roligt att titta in till dig och se allt fint och vackert!
Hoppas du får en skön vecka.
Kram från
Eleonora

Norrfrids Eija sa...

Men åh vad fina de fåren var i påskriset! Är de gamla, antika eller nygjorda?

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Kul med fåren i riset :) Och mycket fint i butiken ser jag...
den lilla kannan på sista bilden var söt... hihi. Jag har en likadan...hihihi
Kram
Marie

Anno 1924 sa...

Vakre bilder! Så utrolig søte påskelam:) Kjempefint å henge de på små grener:))
Ha en fin tirsdag!

Blommiga Rutan sa...

Vilka söta får och så mycket annat fint du visar också!
Jag fastnade för kannan, i mitt tycke helt underbar!

Tröttar ut! Haha, du kan visa hur mycket fint som helst, kan lova att ivarjefall inte jag ( och med all säkerhet ingen annan heller) blit uttröttad!

Kram Anncathrine

Rita sa...

I'm happy to have found your darling blog.
I love all of your treasures but mmust confess your monogrammed linens have stolen my heart.
still in time to wish you a great week
rita

idémakeriet sa...

Ja Bonnie har mycket fint i hennes butik, de gulliga får är ju underbara.
Så fina hänger de där i påskriset.
Ett liten lamm är för mig ett härligt vårtecken, de springer så härligt i det gröna gräset.
Idag såg jag ett litet lamm i en hage. Det var första lammet för detta år, jag fick verkligen stanna bilen och titta en liten stund på de.
Ha det gott.
Kram Gerda

Anonym sa...

Vilka söta får underbara : ) kram Sofia

Heimlaga ting sa...

De var vikelig søte <3
Og det var også fuglekvitteret på siden din, avslappende.....zzzz, eller så kan det godt være at klokken er 00.04...zzzz
God natt
Klem Nina

Heimlaga ting sa...

De var vikelig søte <3
Og det var også fuglekvitteret på siden din, avslappende.....zzzz, eller så kan det godt være at klokken er 00.04...zzzz
God natt
Klem Nina

Katta sa...

Undebara får!! Jag ♥ annorlunda. Fint paket fick du dem i med. Önskar dej en riktigt trevlig dag, kram Katta

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka ljuvliga saker du fått in i butiken! Örngotten med de stora monogrammen i vitt är otroligt vackra.

Får gillar jag=) och fåren som du har fått är jättefina, härlig idé att ha dem i påskriset.

Ha en fin dag!
Kram,
Regina

Myricas Farmor sa...

Det var en riktigt annorlunda dekoration med får, sött.
Hoppas du får en bra dag
kram

Het Hoogerhuys sa...

I love Bonnie's shop and your sheep's are very cute, love them.
Have a great day, Sandra

Viola sa...

Det var ju ett annorlunda påskris, blev så fint med de små raringarna, ha en fin dag, kram

hagagården sa...

Men gud vilka gulliga små får!!!!!!
Stora kramen
Ninni

Frida sa...

Vilka ulliga och gulliga får sådana skulle jag med kunna tänka mig att ha i mitt påskris.
Må så gott!
Kram Frida

Vitspets sa...

Gillar dina ulliga får ...
Ha en trevlig kväll
Kram Karina

Vitspets sa...

Gillar dina ulliga får ...
Ha en trevlig kväll
Kram Karina

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

dom fåren såg jag hos en annan bloggare också, verkligen speciella. hoppas att du får en härlig påsk.
Hälsningar gabriella