måndag 26 mars 2012

Ny vecka...

Godmorgon alla solstrålar..
Ännu en ny vecka, känns så skönt att jag fått i ordning lite
i trädgården.

 Hoppas det blir fint väder denna vecka också, så man kan 
mysa lite här.

 Vackra tulpanlökar har fått tagit plats i gjutjärnsurnan,
dessa fina urnor sålde jag på
Tant Blå Heminredning

 Hade även en mindre variant,,
så snygga och blir bara finare av att få stå ute och få lite patina
man kan även ha den inomhus.

 Har lagt fårskinn på stolen, så blir det varmt för rumpan,
Ja det var väl alles från mej idag.

Önskar er alla en fin ny vecka.


Kram Kathrine...

15 kommentarer :

Blommiga Rutan sa...

Ser jättemysigt ut!
Där skulle man gärna slå sig ner med en kopp kaffe!
Vacker kruka.

Trevlig måndag
Kram Anncathrine

Pia sa...

Var tusan bor du? På andra sidan jordklotet? Ser sååå varmt och skönt och vårigt ut!!! Här har vi ännu snö på gården!

Önskar dig en fin start på den nya veckan!

Kraaam!
-Pia-

Chokladvillan 1910 sa...

Ser skönt ut & fårskinn är inte dumt ;)
Hoppas hoppas att vi får fint väder ett tag till ;)
Ha en härlig vecka !
Kram Anki

Myricas Farmor sa...

Så mysigt det ser ut med trädgårds möbler och allt.
Jag har inte satt ut mina ännu och jag väntar på att mina lök växter sak blomma, det behövs lite mera värme, hoppas det blir i veckan.
kram

Tinas bo sa...

Vad härligt det ser ut!! :0)
Efter att ha donat på balkongen, satte jag mig och bara njöt av värmen... :)
I morse var det bara +1 grad.. brrr
Men det ska bli över +20 grader idag, så jag väntar... :))

Ha en fin vecka
Kram Tina

skifferhuset sa...

Å vad mysigt å urnan var så fin! Ha en fin vecka! Kram Iréne

Sallys hus sa...

Hej hej!

ååå underbara bilder från dig..;)
Mysigt att sitta där i vårsolen o fika..;)
Kram Katarina

Solveig sa...

Så flotte hagemøbler du viser! Passer huset perfekt!
Den jernkrukken var både fin og spesiell - kan romme masse flott utover vår og sommer.

Ønsker deg fin-fin uke.
Klem fra Solveig

john sa...

How lovely it looks and a great idea to put sheepskin on the chair as it is still a little chilly to sit...enjoy the sunshine ! ...Gail x

Lilla Lycksta sa...

Underbar kruka i gjutjärn, så fin med tulpanlökar i. Saknar din butik i Sala, den var jättemysig. Ha en trevlig vecka du med.

Kram Camilla

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Ååå så deilig da!! Her øser det ned med regn.. men ingen snø! Men har utrolig lyst på sol og vår når jeg ser dine flotte bilder!

Herlig!
Ha en fin dag i morgen!
Klemmer

Frøken Frida sa...

Go' morgen
Sikke nogle dejlige havemøbler du har - og de ser bare så fine og nymalede ud !
Jernurnen passer helt fint ;o)

Ha' en dejlig dag
knus fra Frøken Frida

Viola sa...

En vacker hörna du har :) tror jag har samma urna i vattenhålet, idag är det trädgårdsarbete som står på schemat..ha en fin dag, kram

Katta sa...

Supersnygg urna! Passar så bra ihop med de färgstarka tulpanerna med. Vad skönt du ska ha det därute i solen :) Kram Katta

G:a Affären sa...

Idag hämtade jag ut lilla pallen! Men så fin den är, jag tycker så mycket om den! Tack också för äggljusen, de ska sparas till Påsken!
Tänk så lika vi tycker; jag har också sådana får i påskriset, tyvärr gillar även katten dem! Urnorna har jag haft sedan jag hade inredningsaffär och de har fått stå ute två vintrar för att få en underbar patina.
Ha det gott vännen,
Kram från mig,
/Cia