fredag 5 mars 2010

Underbara tulpaner...

Med dessa bilder vill jag önska er alla en underbar Helg.....
det sägs att det skall bli sol i helgen... så underbart
Ett gammalt kort så nostalgiskt.....äntligen har jag hittat en blomhållare som jag sökt efter så länge.....
Jag älskar tulpaner och frossar hel vilt i dessa underbara.... dessa hittade jag i butik för några dagar sedan och dom är fantastiskt vackra.....
Ett vackert kort som jag tillverkat.....
En närbild på denna skönhet..... vad tycks om den....
Brickan härunder som allt står på finns att köpa i min butik, den är gammal och i nysilver....
Hej hoppsan alla goa därute, och ta väl hand om varandra.....
Kram Kathrine

16 kommentarer :

Hanna sa...

Ha en bra fredag.
kram
Hanna

Helen sa...

Hej!
Vad fint du har gjort inför helgen, tulpanerna är underbara. Ha en fin helg.
Kram/Helen

Änglarnas hus sa...

Men vilken vacker tulpan!! och kortet då..har du målat den själv!?..jättefint!

Ha en riktigt mysig fredagskväll!
Kramis Sanne!!

Tino sa...

Så vakker tulipan, og skjønne bilder. Nydelig bilde du har i headeren på bloggen din også.

Ønsker deg en fin helg
Klem Tino

Myricas Farmor sa...

Såå härliga tulpanerna var, den du fota på nära håll var helt underbar.
Ha en god helg min vän.
kram

Eva Agnes sa...

Mmmmmmm Catherine, vilka underbara bilder du visar. Tulpaner är bara ett måste så här års.
Fåglarna har faktiskt börjat höras också. När koltrasten börjar sjunga. då finns det hopp.
Skorna finns kvar öch de är dina.
Maila mig evagnes@live.se eller elundskog@glocalnet.net
skicka din adress så ska jag tala om hur du sätter in pengarna.
Kramar Eva Agnes

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Kathrine.
Oj så vackert du har fixat på din bricka.
Har du målat kortet själv, eller menar du att du har klippt och fixat till?
Så snygga tulpaner.
Inlägget här under med alla de fina blommorna är så himla vackra så det är inte klokt.
Kul att du gillar snö.Tack!!
Önskar dig en härlig helg.
Kram Zara

Solveig sa...

Nydelige tulipanbilder! Så herlig med disse innslag av farger nå som vinteren har strammet grepet igjen. Jeg liker også tulipaner:o)))
Ønsker deg en flott helg!
Klem fra Solveig

Viola sa...

Vilka ljuvliga tulpaner, önskar dig oxå en skön helg, kram

Norregård sa...

Så fiiiiiiiiiina tulpaner!!
Kikar in och önskar Trevlig Helg!!

Kram Kram Malin

Les Cotrions sa...

Your tulips are gorgeous in colour and shape! You know I like your arrangement in the bottles!
A nice Saturday to you!
Vale

Mitt hvite hus sa...

så vakkert det ble på din brikke.. nydelige blosmter..

ønsker deg en fin helg..
klem Kerstin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Önskar dig en jättefin helg.
Kramar
AnnaMaria

liven sa...

Så vakkert!!
Ønsker deg en fin helg Kathrine!

Hanna sa...

Min tävling är nu avslutad.
Ha en fortsatt bra helg.
Kram
Hanna

Unknown sa...

Åhh,sååå vackra tulpaner
man får vårkänslor!=)

Önskar dig en skön Lördag,
Kram Maria