tisdag 16 mars 2010

Mera pyssel......

Godmorgon......hoppas allt är bra med er.... här lyser solen från en molnfri himmel..... så underbart.....
Igår var jag in till staden och införskaffade dessa underbara ark med nostalgiska bilder..... hittade dessa på Panduro för en billig penning.... så nu skall här pysslas.
Ett ark med ett gammalt brev för endast 10:- det tycker jag var väldans billigt.
Tidigt i morse började jag på att pyssla.... jag hade en liten ide om hur jag skulle pyssla till några nya ägg..... och jag är ganska nöjd med resultatet.....
En liten närmre bild.... gamla dukar och spetsar och så denna nostalgiska bild.... också köpt på Panduro.....
Jag kommer att lägga ut äggen på min bloggbutik idag ifall någon är intresserad av att beställa,
kommer även att lägga ut nya varor.... så Hjärtligt Välkomna in på en titt.
Sedan vill jag passa på att tacka för alla gulliga kommentarer som ni lämnar på min lilla blogg, det värmer, jag blir så glad för varje liten rad.....
Kram Kathrine

13 kommentarer :

Tigris Predikantan sa...

Panduro! Dit skal jag ju snart idag!
fint ägg blev det!
:)

Myricas Farmor sa...

Vilka underbara ägg du gör, såå fina.
Det är så rogivande att sitta och pyssla med lite musik i bakrunde.
Snacka om att få ro för själen.
Ha en bra dag min vän
kram

hemma hos lilla mej sa...

Vilka underbara ägg du gör kanonfina.önskar dej en fin dag vårkram Rita ♥

Roses & Angels sa...

Hej! å så underbart vackra ägg nu gör. Fina. ser att du har mycket nytt i butiken! IN och KIKA NU! kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint ägg, du är bra på pyssel. Här blir det inget sånt fint, men ett nytt skulle jag nog göra iår. Ska kika in i din butik också.
Kramar
AnnaMaria

hagagården sa...

Hej
vilket fint ägg du har pysslat ihop.
Den fina lilla madonnan har jag köpt av jessica som har tant elwira,du får höra om hon har några kvar,det är bara att hoppas.
kram o ha en trevlig kväll.
ninni

Marion sa...

Hello Kathrine,

Thanks for your comment on my blog, so sweet.
You have make beutiful eggs, nice with the lace.

Hugs from Marion

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilka jätefina ägg du har gjort! Ja, spetsdukar kan man ju också använda... Det var en bra ide!
kram
Marie

Eva Agnes sa...

Men, du gör ju fantastiska ägg. Helt suveräna.
Skickar paket i morgon.
Kr<m<r Eva Agnes

Pia sa...

Jösses så fint!
Du kan du!!!

Stor kram!

Rosor och Spetsar sa...

Underbart ägg du gjort, fin ide med dukar.
Ha en fin dag
Kram
Annelie

Mitt hvite hus sa...

Så fine egg...og flotte ark... så herlig å sitte å pyssle og kose seg..skape noe..det er herlig..

nyt dagen
Klem Kerstin

Unknown sa...

Godmorgon :-)

Blev så väldigt glad för din morgonhälsning hos mig, den kändes så omtänksam.

Du pysslar såå fint.
Dina bilder är en sann njutning för ögat, och själen ~~~


Kram från Eva