onsdag 31 mars 2010

Lapptäcke........

Titta så underbart täcke som kom med posten igår......detta täcke har jag köpt av Anna med bloggen http://vitarosorochforgatmigej.blogspot.com/ Anna tillverkar dessa själv helt otroligt vackra täcken, just nu ligger det härnere i mitt andra gästrum..... men kommer nog att få flytta runt lite innan jag bestämmer mej vad det skall ligga.
Anna skickade också med en fin påse med doftande lavendel..... I love it!
Tack Anna för att jag fick köpa detta vackra täcke....
Här har jag lekt lite med kameran.....inga proffsbilder..... men tycker det är lite kul att springa omkring och fota, här lite bilder från mitt sovrum.... en underbar hortensia i en gammal sockerskål.... Och en till..... Och en till......
Sen måste jag bara få tacka för alla underbara söta kommentarer som ni lämnar på min blogg... tack alla ni!
Kram Kathrine

9 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron!!Vad fint täcke du har köpt.Helt underbara färger.Gulligt att skicka med liten söt lavendelpåse och fint kort.Vad fina bilder du visar!!!!!Önskar dej en skön onsdag vännen Vårkram Rita ♥

Elsa och Helena sa...

Sådant vackert lapptäcke...och ditt gästrum är så snyggt...:) Passar ju perfekt in där...så mysigt att sova i det rummet:)
Kram Helena

Pia sa...

Det var ju ett gudomligt lapptäcke! Håller själv på med fyra st täcken, men inga lapptäcken. Visar dem när de är färdiga (om de någonsin blir det...)

Fina stämmningsfulla foton du tagit!

Kram!
-Pia-

Unknown sa...

Ett bedårande vackert lapptäcke ~~~
Det är något alldeles speciellt med såna, tycker jag.


Kram från Eva

Unknown sa...

Vet Du vad?
Nu tror jag minsann att vi skrev till varandra samtidigt :-)))

Kram igen ~~~

Tigris Predikantan sa...

Ja, täcket är verkligen vackert!
:)

Joans Country Living sa...

Käre Kathrine

Så fine ting til boligen ;o) Altid inspirerende at se, hvordan andre pynter op. Soverummet får jo gerne väre "hyggeligt" indrettet ;o) Så skönne ting, du har dér! Go' dag...

Knus Joan

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Vilket ljuvligt lapptäcke! :)

Unknown sa...

Vilket underbart vackert lapptäcke
så duktig hon är måste kika in dit!
Så fint du har i ditt gästrum i den fina
sängen skulle man sova gott.=)

Kram Maria