söndag 14 mars 2010

Snart Påsk.......

Godmorgon alla underbara.......
Idag skiner solen här i Västmanland, så det är bara att passa på att njuta så mycket man kan, denna underbara bild kommer ifrån http://victorian-vignettes.blogspot.com/ tyckte jag passade att visa så här snart till Påsk.......
Detta anteckningsblock hittade jag i en mysig affär i Gamla stan...... riktigt så där nostalgiskt som jag gillar.......med en underbar bild..... och text.....
Det gamla förstoringsglaset fyndat på en loppis...... ligger så bra här på mitt skrivbord både praktiskt och fint att titta på. En lite större bild.......
Vill passa på att tacka för alla underbara
kommentarer som ni lämnar på min blogg.... dom värmer ända in i hjärteroten.
Önskar er alla en underbar Dag!
Kram Kathrine

16 kommentarer :

hagagården sa...

Hej
Vilken underbart fin liten anteckningsbok du har köpt,ser helt underbart fin ut.
kram o ha en go dag.
ninni

Hanna sa...

Söta bilder.
Här i Halland har vi ingen sol i sikte, vi har fått riktigt snöoväder idag.
Kram
Hanna

Myricas Farmor sa...

Vilken ljuvlig bok, bilden utanpå var såå fin.
Ha en bra dag min vän
kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Njut av solen, här har det mulnat på. Läser i flera bloggar att det snöar..usch. Sol och fågelkvitter vill vi ha! Jättesött kort och anteckningsbok.
Ha det gott
Stor kram
AnnaMaria

Sologbolig sa...

Hei! For ei kjempefin lita bok. slike er kjekke å ha. Ønsker deg ein flott søndag.

Marie Louise sa...

Ljuvliga bilder det där! Önskar dig en skön och trevlig söndag! Kram Marie

Nostalgia sa...

skjønn skrivebok du har kjøpt deg :-)

Her har det kommet nye 10 cm med snø i natt....nei, nå vil vi ha vår :-)

Ønsker deg en fiiin søndag !
Klem, Nostalgia

Eva Agnes sa...

Hej Kathrine!
Jättefina saker att ha på skrivbordet både boken och förstoringsglaset. Nostalgiskt och härligt.
Jo, jag säljer ägg om du vill ha. Skynda dig att tala om det i så fall så skickar jag.
Trivs du med skorna fortfarande? Jag är så ledsen att jag inte kunde ha dem.
De enda som säljer Liza Tucki är en skoaffär i Halmstad.. och på nätet finns de också förstås.
Ska jag maila dig bilder på äggen?
Kramar Eva Agnes

hemma hos lilla mej sa...

Vad härliga bilder du visar.Önskar dej en skön söndag vännen Vårkram Rita ♥

Eva Agnes sa...

Hej kathrine!
Har mailat några bilder på ägg.
Vill du ha tydligare fixar jag det.
De är mellanstora allesammans.
kram Eva Agnes

Unknown sa...

Ett sånt gammaldagsvackert anteckningsblock ~~~
Och söta bilder i övrigt också.

Kram från Eva

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilket fint gammalt förstoringsglas. Smidigt det måste vara... Superfina bilder som vanligt. *hihi*
Kram/ Anna

teddy bears Marin to Venice sa...

Ciao Kathrine,

sono davvero speciali il notebook e la lente !

Il libro è delizioso e il dipinto è molto raffinato.

Un caro saluto da Venezia

Rosarita

Mitt hvite hus sa...

Så fin bok du har fått deg.,..her har det snødd...og jammen snør det litt nå også..


Ønsker deg en fin uke.,


Klem Kerstin

A home far away sa...

Ja hjälp snart är påsken här!

Kram Gunilla i Singapore

Vita små hjärtan sa...

Å vad fantastiska bilder!!! Så mysig anteckningsbok, alltid bra att ha!
Ha en fin dag!
Kram Agnetha