måndag 12 november 2012

Ny vecka, nya fynd...

Godmorgon alla söta...
Ny vecka att bita tag i, och nya saker i bloggbutiken,
********
Jag har köpt säsongens första Julros,
Jag älskar dessa vackra,

 Nu till fynden,,
ett gammalt vadderat täcke, så fint skick på detta,

 Härliga färger,

 Och en gammal fin Ättiksflaska med fin text på,

 En gammal tvätt påse,
så charmig,

 Och en gammal korg med svart text på alla sidor
med texten Margarin,,

 Så fin,,,

 Gamla glasögon,,

 Och så gamla julgransprydnader,,
som dessa julgransljushållare i olika utföranden,

 Och bla dessa gamla Julhängen,
Med några orginalkartonger ser ni ugglan, den är så fin,
gjord i det tunnaste tunnaste glaset,
ja och mycket mera,
så kika gärna in i morgon på
 Min Bloggbutik,,
så får ni se mera!!
********


Önskar er alla en fin Ny vecka!
********

Kramar Kathrine...

15 kommentarer :

Unknown sa...

Bedårande Julros, och ett såå ljuvligvackert gammalt vadderat täcke...och allting annat här hos Dej också Kathrine.
Dina foton landar så fint i min själ när jag hälsar på här ~~~

Kramen,Eva

Chokladvillan 1910 sa...

En julros ska jag oxå inhandla ! De är så fina ! Vilka fina saker du har till butiken ! Jag gillar verkligen mina senate inköp från dig ! ;)
Ha en härlig vecka & nu tittar äntligen solen fram lite smått b!
Kram Anki

Nyanser av vitt sa...

Ljuvlig julros och vackra gamla saker.
Ha en fin dag
Kram Agneta

Madame Edith sa...

Julrosor är verkligen sååå vackra, det ska jag ta och köpa mig en till helgen :)


Kram/M

Martina sa...

hej!

Vilken mysig blogg du har :)

Skulle bli jätteglad om du ville kika in på min pysselblogg och
kanske lämna en liten kommentar!

Ha en bra dag :)

Mvh// Martina

hemma hos lilla mej sa...

Julrosor är verkligen sååå vackra, det ska jag ta och köpa mig en till helgen.Vackra bilder som alltid på fina saker .Kramar Rita ♥

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Ååå så fin julerose.. Gleder meg på pakke i posten :-) Klem

Margareta sa...

Mycke fint som vanligt!!!
Julrosen är så vacker.Jag älskar dom också..Vad vore livet utan blommor och annat vackert...
Vaddtäcket ser också fantastiskt fint ut och dessa gamla julgransprydnader.
Och solen skiner idag.

Ha en riktigt bra novembervecka!
Kram Margareta

gamla skolan sa...

Julrosor är underbara ! Jag har dock ingen tur med dom :(
Du hittar alltid så fina saker !
Kramar // Susanne

Åse sa...

Vilket fint täcke åh så vackert ! Ha en fortsatt bra dag .

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Wow! Inte konstigt att jag handlar ofta hos dig, du hittar alltid så bra och fina saker. Julrosen är jättefin också.
Kramar
AnnaMaria

It's me sa...

Happy new week darling.....love from me...xxx...

Pia sa...

Lång time no seen! Fantastiksa saker du fyndat igen! Och sååå vackra bilder! Alltid!
Önskar dig en fiiin ny vecka!

Kramisar!
-Pia-

Hulda sa...

Så sjarmerende og vakkert hos deg. Likte så godt bildet av julerosen i vinduet. Herlige pledd og tepper også. Flotte bilder fra stua di under her, så god stemning. :)

Frøken Anker sa...

Jeg er også meget glad for julerosen. Især den mørkerøde.

Flotte ting, du viser.

Hav en dejlig dag
Birgitte