torsdag 8 november 2012

Gammalt vadderat täcke...

Godmorgon alla fina...
tidig morgon,
Och några yrvakna bilder från mej,

 Jag måste få visa er mitt fina gamla täcke som jag fått
köpt av en gammal man,
så fiiint!

 Detta täcke kommer att få stanna här hos mej,
jag gillar färgen och att det är pajsleymönstrat,

 Svårt att fota nu på morgonen,
men jag hoppas ni ser!

 en bricka med några ljus och kottar,
skapar ett fint blickfång,
så här på morgonen,
Nej nu skall jag gå ner och äta frukost,


Önskar er alla en fin Dag!

Kramar Kathrine...

19 kommentarer :

Lycka är ~ Onnea on sa...

gomorron.
så fint täcket ser ut, kan tänka mig att det är ett riktigt tjockt och skönt täcke.
ha en bra dag!!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så mysigt du har med ett tänt ljus, bra start på dagen. Täcket är jättefint och så fin särk som hänger bredvid sängen. Den kan du lussa i för Theo.
Kramar till världens bästa webb-försäljerska
AnnaMaria

Katta sa...

Superfint täcke! Just de paisleymönstrade är ju så charmiga och det där har en fin nyans. Svarta brickor är ju min melodi med ;) Ha en bra dag, kram Katta

hagagården sa...

Godmorgon Kathrine
Vilken härligt täcke du visar,jag förstår att det får stanna hos dig.
Stora kramen och ha en toppen fin dag.
Ninni

Hulda sa...

Så nydelig teppe. Falt for farge og mønster. Virkelig nydelig duk og brikke på nattbordet også. Så fin stemning. Ha en god dag!

Anonym sa...

Det är alltid lika underbart att titta in i din blogg/butik.
Så härligt stämningsfulla bilder.
Men som jag sa förut...det är kanske lika bra att jag sätter in min lön på ditt konto :)
Ha en toppen dag!

Pernilla Thörnros

It's me sa...

So lovely !!..have a nice day....xxx..

Monika sa...

Du har det så sagolikt vackert så jag nästan smälter! Fint, smakfullt och underbara bilder!

Ha en fin dag!
Kram
Monika

Tidevarf sa...

Vilket fint täcke du fått tag på, kan tro att du vill behålla det.

Ha en härlig dag.
Kram
Anneli

Tinas bo sa...

Suuupefina bilder!!!
Du har det sååå mysigt... :)
Och täcket är underbart...

Kram Tina

Frida sa...

Nej jag har inte ångrat mig ang spikbrädan, satte jag inte in tillräckligt med pengar?

himlaverket sa...

osch, nu blev man ju trött av att se sängen med det fina täcket.
Jag hade inte sålt det heller, så vackert.
Ha en skön "veckoända" som ett barn sa till mej på jobbet idag.
Kram Ulla

Frida sa...

Jag har mailat dig.

Anonym sa...

Nydelig teppe og duk.<3 Og hvilket herlig rom. :)
God helg til deg.
Klem Mette.

Nyanser av vitt sa...

Superfint täcke. Ha en mysig fredag.
Kram Agneta

john sa...

Hello ...oh it looks so nice and cosy with the lovely paisley quilt...very nice colour !! its nice to bring some pine cones indoors at this time of year...have a lovely weekend...Gail x

Anki sa...

Så fint som alltid hos dig vännen!
Underbart täcke och dom små ljusstakarna är så söta!

Ha nu en fin helg!
Goa kramen!

liven sa...

Et så koselig gammelt teppe!
Stemningsfulle bilder Kathrine :)

Unknown sa...


http://vindsromantik.blogspot.se/

Underbara bilder, konserveringsflaskorna kommer att passa perfekt hemma hos mej.

Önskar dej en underbar söndag
Kram Maggan