lördag 10 november 2012

Lördagshälsning...

Gokväll i stugorna,,
idag har vi krattat färdigt i trädgården och fixat det sista
inför vintern,
Skönt,

 Ikväll skall vi mysa med tända ljus och lite god mat,
sedan blir det en film och mera mys,
Hoppas ni alla haft en fin Lördag,

 Jag har kommit över ett parti gamla Julsaker, 
gamla fina Julgransprydnader,
 en del riktigt gamla. dessa kommer att komma ut
i Bloggbutiken på Tisdag,
Bara så ni vet,,
Önskar er alla en fin Fortsättning på
Helgen!


Kramar Kathrine...

16 kommentarer :

Tinas bo sa...

Åååhh vad mysigt det ser ut hos dig..

Ha en härlig myskväll och en fin söndag
Kram Tina

G:a Affären sa...

Visst är det skönt när allt är klart där ute inför vintern! Inne hos dig ser det varmt och skönt ut med tända ljus och fällen på den gamla stolen.
Jag har nyss sett ännu ett avsnitt av Down Town Abbey, en lördagsfavorit för mig som nästan aldrig ser på tv.
Så fina julkulor! Jag väntar spänt på paketet från dig!

Önskar dig en fortsatt fin helg!

Kramar
Cia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Skönt med en myskväll! Precis en sån ask med julgranskulor fick jag av min svärmor för några år sedan.

Kram,
Regina

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Vad Mysigt med en mys dag.
Känns säkert skönt att ha mys efter en dag ute.
Ha du också en fin fortsättning på helgen !
Kram Sirpa

Elsa och Helena sa...

Så skönt och rofyllt det ser ut hos dig. Önskar dig en lika fin söndag...KRAM Helena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det känns skönt när trädgården tar vintervila. Ska bli spännande och se julsakerna du lägger ut, gamla julkulor är populära nu.
Ha en finfin söndag
Kramar
AnnaMaria

Sommerhuset i bakken sa...

Vakre bilder! Veldig koselig og stemningsfullt hos deg.

Ha en fantastisk fin søndag!

gamla skolan sa...

Så mysigt och vackert du har det !
Önskar dig en fin Farsdag !
Kramar // Susanne

LillaFlisan sa...

Åh, vad fina gamla julsaker!!
Tänk vad jag längar nu. Vill ha upp adventsljusen så att mörkret inte blir så övermäktigt på kvällarna.

Ha det gott!

Kram

Flisan

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen!
Önskar dig en fin, mysig söndag!
Kram Agnetha

Tidevarf sa...

Ska bli superspännande som vanligt och få se vad du funnit för fina saker. Gammalt julpynt är inte lätt att hitta.

Kramar
Anneli

Madame Edith sa...

Åh, vad härligt det ser ut!!

Kram/M

Anki sa...

Javisst hade jag tur, jag är ju den där omm ALLTID är sist i kön vet du;))
Så fint hos dig, helt underbar tallrikshylla...mmmmm...

Ha en fin kväll vännen!
KRAM!

Mrs L sa...

Hej och oj, här ramlade jag in på en fin blogg! Måste genast kolla in butiken också!
Trevlig kväll? Kram M

helle sa...

Det er så fiint hos dig Kathrine!
Fortsat god søndag!

Kram HElle

myrica sa...

Ja jag har inte krattat löv som man kanske skulle behöva, men jag har städat alla mina köks skåp och lagt nytt papper och gameldags hyll remsor, det blev så fint.
HA en bra dag
ska bli spännande på tis.
kram