måndag 19 november 2012

Morgondagens nyheter i Bloggbutiken...

Gomiddag alla söta...
Här har man fotat på morgonen, har möblerat om 
i hela köket för att få till dessa bilder,
Ler!

 Fick en ide att bädda i den gamla soffan och visa
 vad som kommer ut i bloggbutiken i morgon,,
men det var jobbigare än vad jag trott!
Fniss!!!
den gamla pallen är en av sakerna som jag kommer att
lägga ut i morgon likaså det gamla marmeladglaset ni ser
på pallen så fiint!

 Två gamla Bolsterkuddar Köpta i Danmark,
ett gammalt vadderat täcke, 

 En charmig gammal särk med 
Rött Monogram...

 *******

 En gammal kudde med Monogram...

 En vacker Barnsärk
A La Madicken,,

 Så otroligt fin med spetsar..
och i vitt bomullstyg,

 *******

 *******

 Och det vackra överlakanet med ett
Rött Monogram,

 Här ser man Bosterkuddarna lite bättre
två stycken har jag, 
Och det räcker med dessa för att skapa en fin
Julstämning,,

 Gamla Tygaskar,,

 Så fina....
Och så lite till så klart,,
Så kika gärna in i morgon på 
Bloggbutiken,
Hoppas ni haft en fin Helg!
Det har vi haft,,
Önskar er en fin vecka!


Kramar Kathrine...

20 kommentarer :

It's me sa...

What a beautiful things darling...enjoy a happy week......love Ria...xxx...

Margareta sa...

Sååå mycke fint igen.
Kuddarna ....och dom röda monogramen och särken....ja

Ha en bra dag!
Kram Margareta

Anonym sa...

Herlig rom,du er så flink Kathrine. :) Bloggen din er en av mine favoritter,nydelig. :)
Ha en flott dag.
Klem Mette.

Hulda sa...

En flott måte å vise fram disse vakre tingene på. Sengebenken er jo så skjønn med utskjæringene og det hele. Likte putene med striper godt. :) Takk for fin inspirasjon.


Jeg fikk bladet i dag, skal kose meg med det nå før jobb. :)

Nyanser av vitt sa...

Så mycket vackert vännen
Kram Agneta

myrica sa...

Då får man gå in i morgon och kolla alla fina saker.
HA nu en trevlig måndag
kram

Hanna sa...

så fint du har möblerat om (bara för oss).
Ha en fin måndagskväll!
Kram
HAnna

Vita små hjärtan sa...

Mmmmmmm....häääärligheter!!!!!
Kram Agnetha

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så mysigt och fint du gjort, blev så bra så det kanske blir svårt och sälja detta nu. Jag är jätteglad för mina bolsterkuddar, så mjuka och goa och fina. Askarna gillar jag också.
Kramar
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så mysigt och fint du gjort, blev så bra så det kanske blir svårt och sälja detta nu. Jag är jätteglad för mina bolsterkuddar, så mjuka och goa och fina. Askarna gillar jag också.
Kramar
AnnaMaria

Sallys hus sa...

Hej hej!
Å så mycket fint nu igen!
Ha en fin tisdag!
kram Katarina

Viola sa...

Det var mkt ögonfröjd på en gång :) tack för alla hälsningar..nu är man ganska mör i kroppen efter en intensiv men rolig och lyckad helg, kram

Solveig sa...

Såååå mye koselig du viser Kathrine!! Liker veldig godt alt sammen! Og så den herlige benken da! Jeg er på jakt etter en slagbenk på kjøkkenet, men finner ikke riktige sorten ;o)
Her får man bare lyst til å krype opp i kosekroken og sitte og se utover alt det koselige!
Ha en flott uke, min venn!
Klem fra Solveig

Tinas bo sa...

WOW! Sååå mycket vackert!!
Vad vackert du bäddat i soffan!
Bara älskar dina bolster!!
Och tygaskarna är ju såååå fina... :)

Ha en fin vecka, vännen
Kram Tina

Country Hill sa...

Tack snälla för din goa kommentar. Kan tänka mig att det var mycket jobb att få till det men oj så vackert det blev, helt underbara saker.
Ha en fin dag!
Kram Lena

Evashusotorp sa...

Sååååå fint!
Kanske värt besväret när du fick så bra bilder.
KRAM
Eva

Lavendel o Lantliv sa...

Vilka vackra saker och så gillar den fina soffan
Ha en fin kväll!
Eva-Lena

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Åååå vakkert så vanlig :-) du har det så fint pg så mye flott hos deg ♥ Pakken er kommet og jeg elsker tingene :-) Klemmer

Helena sa...

Fin stämning i dina bilder idag :-)
Jag har en grej jag vill fråga om ....men jag kommer inte på vad det heter :-)det saknas en mojäng på en gammal ärvd parfymflaska... nån slags 'puffgrunka' ja du hör jag vet inta vad det kallas :-)kanske skickar en bild med förklaring?!Skulle det funka?Tänkte om du hade nån jag kunde köpa eller kunde hålla ögonen öppna...
KRAM från mig!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Åh så mycket fint igen! Men nu var det för sent igen för mig... TYpiskt! Jag hinner inte med i svängarna....
Kram
Marie