måndag 26 november 2012

Julstämning i Bloggbutiken...

Godmorgon alla fina...
Hoppas Helgen Vart fin,
Idag visar jag lite av dom saker jag kommer
att lägga ut på bloggbutiken i morgon Tisdag,

 som dessa gamla zinktunnor har två stycken,,
superfina att ha lilla
Granen i,,

 gamla Julgransljushållare kommer också att läggas ut,
här har jag stuckit in små torkade pioner lite varstans i
Granen,,

 Vackra Ljus från Liljeholmens,
har jag använt mej av,,

 Gamla Julgranskulor kommer också att läggas ut,
i sina orginalkartonger,,

 Så vackra,

 ********

 En gammal Rakspegel,

 Och mycket mera,
********
 kika gärna in i morgon Tisdag,
på Bloggbutiken,

 En ny vecka står för dörren, här har vi 5 minusgrader
nu på morgonen,
Önskar er alla en fin vecka!


Kramar Kathrine...

12 kommentarer :

Pia sa...

Jösses så du har det FANTASTISKT mysigt och vackert. Om jag bara fick sitta hos dig och vila min blick!!!!!!

KRAAM!
-Pia-

liven sa...

Stemningsfulle bilder :)

ha en fin dag Kathrine

It's me sa...

So nice and tough christmas tree......lovely week darling...xxx..

MODERN COUNTRY sa...

Det er alltid en hyggelig stemning her inne hos deg Kathrine. Mysig !

Ønsker deg en kjempefin dag ~ Aina


PS. Du har ikke noen sånne fine gamle stjerner til å sette lys i ?

Solveig sa...

Som vanlig er det veldig koselig og vakkert å titte innom bloggen din! Nå fikk jeg skikkelig julestemning. Har også planer om å bruke min zinkbøtte til juletreet i år:o))
Elsker bare de gamle julekulene;o)
Ønsker deg en flott uke!
Klem fra Solevig

Anneli sa...

Mysiga och vackra saker du visar!
Den gamla asken med kulorna ska jag hålla ett öga på...........

Ha en fin dag,
Kram Anneli

Anonym sa...

Fullkomligt äääälskar din blogg, stämningsfulla bilder, alltid. Jag saknade fåglarna idag..

Viola sa...

Här var det verkligen julmys...hög mysfaktor och julstämning som jag gillar, kram

helle sa...

Så fine zinktønder, perfekte til de små juletræer!

Hav en fin aften, kram
Helle

Madame Edith sa...

Sååå mycket fint!

Kram/M

Tidevarf sa...

Kathrine... så underbara bilder!
Den tunnan som granen står i är en "vill ha sak"...så fin.

Kramis
Anneli

Hajan sa...

så fina bilder med återspeglingen
Du är duktig att fota.
kram från mig