onsdag 21 oktober 2009

Vintage

Igår var jag på Kapp Ahl och kollade deras nya vintagekollektion.....,hittade inget som föll mej i smaken, istället hittade jag detta nattlinne på Hennes Och Mauritz....Tycker det är så fint med sitt tunna lite glansiga tyg, och i en sån där gammeldags rosa färg....
laxrosa tror jag det heter......
Här hänger det nu på mitt skåp i sovrummet, får se om jag kommer att använda det..... eller om det kanske får hänga där, man vet aldrig..... Här en närbild på spetsen, så underbart.... och inte var det dyrt heller.... så glad ihågen styrde jag min kosa hem..... Kram på er alla underbara! Kathrine!

13 kommentarer :

Elsa och Helena sa...

Så underbart ljuvligt...får nog kolla HM jag oxå...om inte annat bara för att hänga framme som du gjort:)
Kram Helena

Nostalgi og Gjenbruk sa...

Hei, noen dager siden jeg har vært på dataen, så her var det litt innlegg å lese gjennom:) Så fine kort du hadde laget, og nattkjolen var jo bare kjempe søt!
Ha en fortsatt fin dag:)

designochsnickeri i lantlig stil sa...

Underbart fin att bara ha framme,ögongodis kram Eva

Jenny sa...

Hej Kathrine!
Vilket sött nattlinne! Fint att ha hängande framme sådär:)

Ha en trevlig eftermiddag!

Kram Jenny

Myricas Farmor sa...

Det var jätte fint nattlinne du köpt,jag har nog aldrig tänkt på att man kan ha dom hängande framme.

Tusen Tack för dom underbara varorna jag fick hem idag.
kramar

OlgaA sa...

Verkligen nice är den. Om det är bomull då ska jag köpa sådant med=) Annars kan inte änvända mig av icke naturliga tyg =(
kramar

Malin sa...

Den var virkelig vakker!

Ha en deilig kveld!

Klemmer Malin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var jättefint,snyggt och ha hängande framme så. Jag köpte två plagg på KappAhl efter mycket velande.
Ha en fin kväll
Kramar
AnnaMaria

Stina sa...

Så vacker den är.:-)

Hanna sa...

Så fint!
Ha en bra onsdagskväll!
Hanna

Viola sa...

Jag blev faktiskt besviken..var inte alls som vårkollektionen, för mkt siden och flärd för mig, men fint linne du fann på annat plats...) och du..stor utlottning imorgon hos VIOLAN, mkt som ska firas, kram

Elisa Day sa...

så vacker den var. Fint att ha framme

Mitt hvite hus sa...

Så skjønn natt kjole du fikk tak på... herlig blonde...
ha en fin torsdag..
Klem Kerstin