tisdag 27 oktober 2009

Trådslöjdslykta

På en gammal slaktarkrok i vedspisen har jag hängt upp min trådslöjdslykta...... jag tycker det blev ganska mysigt, lyktorna sålde jag i min butik, när det begav sej....Mysigt.......
Vackra röda äpplen ligger lite varstans just nu..... och dom smakar himmelskt.....
Ännu en bild..........
Nästa inlägg kommer jag att visa lite bilder ifrån mitt relaxrum......, gästrum, ja vad man nu vill ha det till, här har jag valt att behålla orginal färgen på sängen och alla andra möbler....jag gillar när det är lite kontraster också!
Tack alla underbara för era gulliga kommentarer på min blogg!
Kram Kathrine!

10 kommentarer :

hagagården sa...

å så fint det blev med lycktan där vid vedspisen.
fin gästrum också.
kram
ninni

Ylle by heart sa...

Vilken lykta!
JAg gillar att göra luffarslöjd själv och kanske.... kanske vågar man sig på att försöka?
Det skulle passa hos mig sååå bra :-)

Lilla Rummet sa...

Hej!Vilken vacker lykta...och så fint gästrum, det ser riktigt inbjudande ut.
Kommer att följa den blogg nu så jag inte missar något intressant.
Ha en härlig dag
Kramiz Britt

hemma hos lilla mej sa...

Hejsan !Vilken underbar lykta du har vid vedspisen.Helt underbar.Vilket fint gästrum.Vilken höjdare detmåste vara att komma till dej som gäst......Du har inga lyktor kvar?Vad kostar dom iså fall? Ha en underbar tisdag kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

Mitt hvite hus sa...

Ååå Kathrine for en nydelig lykt du har laget... så utrolig flink du er.. er målløs her jeg sitter...og de skjønne bildene... herlig slike gamle ovner du har...

gleder meg til å se mer av relax rommet ditt... ha ene hrlig dag videre..klem Kerstin

Unknown sa...

Men så mysigt det blev med den
vackra lyktan som du gjort,
den är jättefin där den hänger
över den fina gamla vedspisen!
Så vackert med dom röda äpplena
i skålen!

Så vackert gästrum med vacker säng
och väldigt fint rosenmönstrat
överkast och kuddarna är jättefina
där skulle man trivas och sova i
den fina sängen!=)

Tack för att du hittade in till
mig med och skrev några rader!

Känner att jag trivs när jag kikar
in hos dig känner en hemtrevlig
stämning på någe vis.=)Lägger till
din blogg bland bloggar jag gillar
att besöka om det går bra.

Ha en skön eftermiddag och kväll,
Kram Maria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

En sån spis skulle jag vilja ha, måste vara jättemysigt och elda den här årstiden. Men en sån lykta har jag fast vit, din passade jättefint över spisen.
Ha en bra kväll
Kramar
AnnaMaria

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ska jag nu äntligen kunna kommentera hos dig.. Jag har haft sådana problem,och det är jättetråkigt.
Så härligt det ser ut i ditt kök. Och så fin lyktan blev. Ser såhemtrevligt ut. Och gästrummet... Mmm så fint!
Kram
Marie

Elsa och Helena sa...

Så mysigt med den fina lyktan som hänger där ovanför vedspisen...och gästrummet så inbjudande och fint. Kan tänka mig att det är skönt och rogivande att relaxa där.
Kram Helena

Magia da Inês sa...

Olá amiga!
Conheci seu cantinho... lindo, criativo, delicado...Amei mesmo!!!
Parabéns pelo seu trabalho!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil