måndag 5 oktober 2009

Halsband

Hej på er, måste bara visa ..... ser ni halsbandet som hänger på galgen.... det fyndade jag på ja, jo, gissa, jo, på Kapp Ahl... det är så läckert med en massa kedjor som det hänger kors på, nu syns det ju inte så bra, men om ni klickar på bilden kanske ni ser bättre..... Sen kanske ni ser min obäddade säng också men va f..... tänkte inte på att styla innan jag tog bilden.... Sen vill jag tacka alla goa för era underbara kommentarer på min blogg, Tack, Tack. Hoppas ni alla får en underbar Måndag. Största Kramen på er alla!

Kathrine!

8 kommentarer :

hagagården sa...

Men å så fint,jag måste kika in där idag,du det är klart du får köpa en stut av mig men jag vet inte riktigt vad jag ska ta för dom,ska fundera lite.
kram
ninni

Vit som snö sa...

Ohh vad fint! Vad kul det är att KappAhl börjat ha så fina saker, det är ju inga överpriser heller.
Härligt med lite ostylade bilder ibland, slår vad om att det ser ut sådär hos oss alla ibland:-)
Kram Cilla

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint.vad mycket skojiga saker KappAhl har fått hem,det är ju inte dyrt heller.ärligt med bilder som är ostylade.Ha en underbar måndag kramizar ~~~~RITA~~~~~~.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jättefint halsband! Har förstorat bilden och tittat...
Ostylat har vi nog allihopa...gör absolut ingenting... Tyckte det var fina påslakan!
Kram
MArie

Anonym sa...

Men du vilket fint halsband. Gör inte det minsta att det inte är stylat.
Så har vi det lite till mans;-)
Ha, en fin Måndag.
Kram

Vita små hjärtan sa...

Vackert....
Ha en fin dag! kram Agnetha

Viola sa...

Det blir ett besök på Kapp- Ahl det...och hattasken kom, jag är döööökär i den, ljuvlig, ha en fin kväll, kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Såg inte att det var obäddat, såg skärmen med det fina lakanet i. Och halsbandet är supersnyggt, så fint med alla små kors. Måndag 19 okt släpper Kappahl höstens vintage-serie, det får vi inte missa.
Goa kramen
AnnaMaria