lördag 24 oktober 2009

Smycket

Detta underbara smycke..... har jag beställt från Pirjo med bloggen Elisa Day.... hom tillverkar dessa själv och jag fick välja motiv själv.......Närbild på ena sidan... så underbart romantiskt detta smycke är, jag vill varmt rekommendera att gå in på hennes underbara blogg, och kika på hennes alster...
Här bilden från den andra sidan .....så ljuvlig bild......med den lilla vofsingen....bilderna är väl inte att bästa kvalite men jag hoppas ni ser lite i alla fall.....
En underbar fortsättning på helgen önskar jag eder!
Kram Kathrine!

10 kommentarer :

hagagården sa...

Underbart smycke vad heter den bloggen.
kram
ninni

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är jättefint ditt nya smycke. Bägge bilderna var söta. Det här var en ny blogg för mig, ska kika in där.
Ha en bra lördag
Kramar
AnnaMaria

Vit som snö sa...

Så vackert smycke!! O jag har heller aldrig tittat in hos henne, får bestämt göra det nu!
Kram Cilla

hemma hos lilla mej sa...

Vad fina smycken.Får kolla in där .Ha en skön kväll kramizar ~~~~RITA~~~~.

Jenny sa...

Hej Kathrine!
Vilket fint smycke, vad duktig hon är!!

Ha en skön söndag!

Kram Jenny

Elsa och Helena sa...

Hej! Jättefint smycke med söta bilder på båda sidorna:) Kram Helena

Fröken Tindra sa...

Vilken fin blogg du har! Och vilket fint smycke du köpt.
Kram!

designochsnickeri i lantlig stil sa...

Hej på dig,ja man kan beställa av oss genom bloggen.Vi hade samarbete tidigare med butik,men nu ligger det på hobbynivå:)kram Eva

Unknown sa...

Men åhh så vackert smycke
så otroligt fina och söta
bilder i det!=)

Vilken fin och mysig blogg,
hit in kikar jag gärna fler ggr,
nu ska jag kika in i din butik!

Så vackert hem du har fina bilder
här på sidan och att bo i Sigtuna
verkar trevligt och mysigt...så
mysiga små gränder!=)

Vilken underbart vacker headerbild
du har likaså ditt namn på bloggen!

Önskar dig en trevlig dag,
Kram Maria

Katta sa...

Åh vad kul att du köpt dem. Hon gör så fina smycken.Kram Katta