fredag 30 oktober 2009

En ny Dag!

Idag tittar solen fram utanför mitt fönster..... så med ens känns allt lite lättare....har fått sova i stort sett hela natten, och var feberfri nu på morgonen, men halsen känns fortfarande som ett sår. Jag är så himla glad för alla snälla krya på dej hälsningar på min blogg.....Och jag hoppas ni har överinsende med att jag inte orkat svara på era kommentarer.... men jag är så glad för alla underbara kommentarer jag får på min blogg.... idag visar jag en liten bild från mitt andra gästrum.... det kommer mera någon annan dag.
Hoppas ni alla får en skön Alla Helgona
Helg!
Kram Kathrine!

11 kommentarer :

hagagården sa...

Fina gardiner du har,jag vill önska dig en fin helg också och hoppas du känner dig bättre.
kram o ha en go dag
ninni

hemtrevnad marie sa...

Ja, krya på dig!!!
Tur att du har så fin utsikt när du ligger i sängen, kakelugn och de fina gardinerna...snart är du nog på benen igen!!
kram på dig!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Skönt att du är lite bättre. Jättefin hissgardin du har i det rummet. Var rädd om dig och ha nu en bra Allhelgonahelg även om det blir i sängen.
Goa kramen
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Vad härligt att du kännr dig bättre.Helt underbar hissgardin du har i det rummet.Ha en bra helg och var rädd om dej.Kryapå dej kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

Myricas Farmor sa...

Hej
kul att du känner dig lite bättre, men solen kan få en att må bra.
jag vill bara önska dig en god helg och att du är riktigt frik efter helgen.
kram

Jenny sa...

Hej Kathrine!
Vad bra att du känner dig lite bättre, hoppas det halsonda går över snart!

Vad fint du har det där i fönstret, en sån bedårande gardin:)

Ha en trevlig Allahelgonahelg,

kram Jenny

The Secret Garden sa...

Vilket vackert tyg i gardinen!
Önskar en trevlig helg och krya på dig.

Fröken Tindra sa...

Vad nyfiken jag blir på resten av ditt gästrum! =0) Hoppas att du kryar på dig ytterligare i helgen!
Kramisar.

Elsa och Helena sa...

Vilket underbart mönster på hissgardinen...och krya på dig hälsningar:)
Kram Helena

Pia sa...

Mysig allhelgonahelg! Här går vi och tittar över axeln när som H1N1-influenssan griper taget. Epidemi på gång. Fick "svinpicket" i förrgår, så får se om knorren börjar växa ;)
Friska tag!

ängeln i vitt sa...

Halloj!

Vilken fin och inspirerande blogg du har. Kollade in i din butik och undrar om du har den romantiska skjortan / blusen kvar?

Kram Carina