fredag 23 oktober 2009

Höststämning

Nu är hösten här, det är mörkt när man vaknar och mörkt när man går och lägger sej..... inget att göra åt.... man får mysa till det inomhus,som jag gjorde imorse.Tände ljusen inne i matsalen....mysigt blev det,med dom stora ljusstakarna som kommer ifrån Frejas Boning, och det blev en härlig känsla, så jag kom i rätt stämning inför dagens möte.... Här ser man från en annan vinkel, pianot till vänster skall egentligen inte stå där men just nu så.... står det där i väntan på att få komma in i ett annat rum.... Sen vill jag passa på att tacka för alla underbara kommentarer som ni lämnar på min blogg dom värmer..... Önskar alla en trevlig Helg Kram Kathrine

7 kommentarer :

Mormors Veranda sa...

Mörkret har sin tjusning med. Härligt med olika årstider tycker jag.
Vilket vackert rum, mycket stämningsfullt!
Ha en bra dag & jag önskar dig en trevlig helg!
Kraam Pling

Vit som snö sa...

Det ser riktigt mysigt ut i det rummet!!
Jag blev så nostalgisk när jag läste om loppisen i Fyris park. Har ju bott i Uppsala o där finns så härliga loppisar!
Lycka till med försäljningen!
Kram Cilla

Nostalgi og Gjenbruk sa...

Ønsker deg en riktig god helg:)

hagagården sa...

Hej
Vilka underbara bilder du visar,ser så mysigt ut.
Den 28 november kommer det att vara julmarknad utanför madame nyberg i valbo,ska bli så roligt.
kram o trevlig helg
ninni

The Secret Garden sa...

Hejsan!
Så mysigt det ser ut! Det är riktigt vackert, miljön är så fin!
Det är så stämningsfullt med tända ljus.

Ha en trevlig fredagskväll!

Elsa och Helena sa...

Åhh, så mysigt och fint du har haft det på morgonen. Ett så vackert rum och pianot stör inte alls:)
Kram Helena

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysigt...Mitt ljuskonto är högt just nu har ljus tänd dygnet runt.ha en skön fredag kramizar ~~~~~RITA~~~~~.