fredag 9 oktober 2009

Gott och Blandat!

Godmorgon alla underbara, idag är det fredag, och vi har en hel helg framför oss! Idag tänkte jag visa min nyinköpta quilt som ligger på min kökssoffa, tyckte det var snyggt att bryta av lite...... Här ser man in i köket från en annan vinkel......alltså jag står inne i matsalen och plåtar..... så då ser man mitt andra köksfönster......
En egengjord strut gjord av gammalt notpapper.......och en bokmärksängel påklistrad..... inuti struten lite torkade pioner och en gammal näsduk men en bred spets....., det går att klicka på bilden om man vill se närmre....
Önskar alla en skön och avkopplande Helg!
Kram Kathrine!

12 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag är en klickare..fniss, är ju så nyfiken. Men då såg jag också din fina kudde med monogram. Och quilten är jättefin, du har mysigt fint i ditt kök. Lampetten är också superfin och struten.
Ha nu en riktigt bra helg
Goa kramen
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron!!Vilka fina bilder du visar från ditt gulliga kök.Vilken gullig strut du visar.Jag älskar den bilden med änglarna tycker den är så söt.Ha en riktigt mysig fredag kramizar ~~~~RITA~~~~.

Katta sa...

Din quilt är superfin! gillar färgen i den, var kommer den ifrån? Ha en fin helg, kram Katta

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så underbara saker kuddarna med monogram och struten. Quilten var ju jättefin också, har fått in en röd till webbutiken kan bli en sådan till jul.Kika in till mig det är tävling pågång.
Kram Theres

Vit som snö sa...

Quilten är underbar! Jag tycker också det är fint om det bryter av lite. Du ser verkligen ut att ha ett härligt kök.
Söt strut också!
Ha en mysig helg! Kram Cilla

Vita små hjärtan sa...

Du har det så mysigt o fint!
Kram o trevlig helg/Agnetha

Elsa och Helena sa...

Visst är det mysigt med quiltar...din soffa ser så mysig ut, man vill bara lägga sig ner och mysa:)
Kram Helena

OlgaA sa...

Fint har du hemma! Och färgklick är aldrig fel, tycker jag. Även i ett shabby/lantligt hem ;)
Tevattenkokare har jag blivit förtjust i ;D
Ha en trevlig helg!
kram

hagagården sa...

Åååå så fint du har det,du såna där spegel lampetter har jag med, dom är så himla fina.
kram o ha det så gott
ninni

Viola sa...

SÅ fint du verkar ha det..struten helt ljuvlig..jodå..jag är så förälskad i den gamla hattasken, den är helt ljuvlig, har dina koppar kommit fram...ha en skön helg, kram

Hanna sa...

Så mycket fina bilder.
Hanna

teddy bears Marin to Venice sa...

Hi dear, my weekend already starts, I am me to the sea as the elegant whole setimanas, I also love the sea in winter!

a happy and serero weekend also to you!