onsdag 30 september 2009

Solen går upp

Dagen gryr och solen börjar gå upp.... denna magiska stund..... älskar jag, fångade några bilder med kameran i morse..... En ensam ros.... så enkelt men ack så vackert...... kanske den sista i min trädgård..... det börjar bli kyligt nu....
Fönstret i trapphuset..... solen kikar in detta magiska ögonblick..... som sakta övergår i en ny dag...
Dr Westerlund brer ur sina grenar..... över den grekiska gudinnan..... nu blev jag lite poetisk... det kan man väl också få vara ibland......
Tack alla underbara för kommentarerna på min lilla blogg!
Kram Kathrine!

13 kommentarer :

Anonym sa...

Vilka vackra bilder och så härligt du skriver.
Åhh, vad mycket fina bilder du visar från dockskåpet.
Önskar dig en fin dag.
Kram

Mitt hvite hus sa...

ååå for noen fanastiske bilder... rett fra et magasin... herlig når solen skinner inn gjennom vinduet... og du har virkelig klart å fange det...
ha en fin høst dag..
klem Kerstin

Myricas Farmor sa...

Du har verkligen fångat ljuset, mycket fina bilder.
jag tyckte det var kul med ditt Dockskåps visning.
Jag har ett som jag fick på 60-talet men jag har det inte uppe. men jag fick inspiration av dig.Tack
Ha en bra dag

Brocante sa...

Morgenstund har gull i munn - sier vi i Norge. Det er vel herlig med en slik tidlig morgenstund. Så nydelige bilder også!

hemma hos lilla mej sa...

Morgonstund har guld i mun.Ja det stämmer.Otroligt vackra bilder.Ha en mysig dag kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

Viola sa...

Vilka underbara bilder...du har verkligen fångat det vackra..idag sänder jag order så då går ditt paket med...tar 2 dagar innan det är hos dig, ha en fin dag och du kan sätta in resterande belopp på mitt konto som du har, ha en fin dag, kramen

hagagården sa...

Underbara morgon bilder.
kram
ninni

My home is my Castle sa...

For noen nydelige bilder.
vakkert !!!

Ha en fin dag :)
Klem,Kari

Kristall & Pynt sa...

Så vackra bilder.
Kram Sofia

Nostalgi og Gjenbruk sa...

Kjempe fine bilder du viser. Jeg elsker også morgenstunden når solen står opp, da pleier jeg å være ute på tur med hunden, herlig oppfriskende:)

Anonym sa...

Åh så vackert och fridfullt!Här har inatt frosten tagit mina vackra rosor som var kvar, snyft! Kram Lussan

vardagsvitt sa...

Hej.
Men så trevligt att hitta till din nya blogg.
Vilken fin headerbild verkligen passande till namnet.
Kram Marith
kommer igen snart...

Elsa och Helena sa...

Vackra morgonbilder...ja, nu är hösten här på allvar, +2,4 grader här.
Kram Helena