måndag 21 september 2009

En ny Dag!

En ny vecka, början på nåt nytt..... hösten är här och vi får ta farväl av sommaren, det har varit ljuvliga dagar att njuta av denna sensommar, imorgon är det höstdagjämning...... Och man får krypa in och mysa till det med puffiga kuddar och tända ljus allt har sin tjusning..... och allt har sin tid, det bara är så..... inget att göra åt......
Kanske den sista tappra rosen...... så underbart ljuvlig..... tänk att bara en enda kan skänka så mycken glädje....att kunna glädjas åt det lilla..... det är väl lycka så säg....
Kram Kathrine!

10 kommentarer :

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej!
Fick den fina hattasken i förra veckan. Har tyvärr inte hunnit in och talat om det. Den är jättefin, och jag är såå nöjd med den. Blev alldeles perfekt!
kram
Marie

Mitt hvite hus sa...

Vakre bilder Kathrien

Ja høsten er uten tvil her nå.. men vi kan så kalrt få mange fine høst dager..
Klem Kerstin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Rosorna blommar riktigt mycket fortfarande här, jag är lite förvånad, tror inte dom brukar blomma så.. Men nog är det höst, det känns i luften.
Ha det gott vännen
Kramar
AnnaMaria

Vita små hjärtan sa...

Mmmm....mysigt!!!! Så mysigt du skriver!!!
Kramar Agnetha

hagagården sa...

Hej
Tack för titten,Ja allt har sin tid,jag tycker det är ur mysigt med hösten jag,då trivs jag.
kram o ha det så gott
ninni

Evas Bloppis sa...

Vackra bilder du visar .Visst är hösten en fin årstid med alla dess färger och tänk på alla ljus vi tänder i skymningen

Ha de gott
Kram Ewa

Katta sa...

De där tappra rosorna som blommar nu är på nåt sätt de vackraste.Fin madonna du har med.Halsbanden kostar 110kr inkl frakt, om du vill beställa så kan du maila mig på tigerlilja@live.se Kram Katta

Elisa Day sa...

vilka vackra bilder och härlig text! Smyckena kostar från 120 kr och uppåt, 140kr för dom större + frakt 20 kr. Smyckena är vändbara, det är en bild på varje sida. Kram

Smultronlycka sa...

Hej hej igen!
Så fin din nya blogg är!
Trist med din affär!Vad jobbar du med nu?
Du har ett sånt vackert hem!
Jag är fortfarande överlycklig över amerika kofferten :)
Ha en fin vecka!
Kram Anna

Anki sa...

Vilka fina bilder du visar!
Javisst är det höst, men ganska härligt ändå!

Kramis Anki