torsdag 10 september 2009

Petit Crapaud

Kommer denna affisch ifrån gjord efter en gammal illustration, jag tycker den är så fin, den är gjord i ett handgjort papper, så det skall se så där riktigt gammalt ut! Här kommer en närmre bild på dess skönhet..... ser ni änglarna på vardera sidan.... så fina...
Just nu sitter den inne i gästrummet ovanför min nymålade rokokostol, där tycker jag den passar perfekt.....
Här ser man ytterligare en närmre bild, tänk om denna hade varit riktigt gammal, då vet jag en som hade varit helt salig.....
Slutar här mina rader med att önska alla därute en underbar höstdag!
Passa på att njut av det fina vädret.
Kram Kathrine!

11 kommentarer :

Vita små hjärtan sa...

Fågel blå!!! Så gulligt, då följer vi dig här då! Du visar så mycke fint, verkligen inspirerande!
Ha en fin dag!
Kram Agnetha

MariMaja sa...

Nydelig!
Liker den flotte stolen din;)
Ha en fin dag;)

hagagården sa...

Men oj vilken fin plansch du har,värkligen hur fin som hällst.
kram o ha en go dag
ninni

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken vacker affisch, och den passade så fint över din stol. Det blev rena sommarvärmen idag också, känns så himla gott. Nu ska jag ta med mig några tidningar och gå ut och sätta mig.
Kramar till dig vännen
AnnaMaria

Myricas Farmor sa...

Hej
Planschen är helt underbar, passar perfekt över den ljuvliga stolen.
ha en god kväll

Anonym sa...

Vilken underbar plansch du har. Passar helt perfekt ovanför den vackra stolen.
Ha, en fin kväll.
Kram

OlgaA sa...

Mycket fint!

Viola sa...

Tror vi har samma rokokostol..min är oxå svart..har två st omaka med petitpoints broderier...)hoppas kvällen är lat och skön, kram

Mitt hvite hus sa...

Virkelig flott plakat.. I et vakkert rom..
Klem Kertsin

Tess på Tilda och Mamma sa...

Underbar affisch passar perfekt under din fina stol.Mysig blogg du har.
Kram Tess

Inger sa...

Oops nr 11 blev jag!
Bättre lycka nästa gång får jag väl önska mig själv.
Bor i Västerås och hade tänkt att någon gång skall jag ta mig till Sala och Tant Blå som jag hade hört så mycket om .... men ingen lycka där heller hann inte innan stängning ...