måndag 7 september 2009

Antikmässa i Sätra Brunn!

Denna godbit fyndade jag på Antikmässan i Sätra Brunn i helgen, helt betagen blev jag av dess skönhet, lite annorlunda stuk på den och det gillar jag....., här ligger den nu på min gamla järnsäng. Som ni kanske förstår så har jag stängt min gamla blogg Tant Blå, butiken upphörde för någon månad sen, och idag stänger jag också bloggen för gott, det är lite tråkigt man hade ju byggt upp en viss bloggkrets som tittade in lite då och då, men jag hoppas ni återkommer här på Fågel Blå!
Det är vad denna blogg kommer att heta, så jag hoppas jag skall kunna fortsätta att inspirera er med mina bilder och ideer. Nog om det!
För att återgå till Antikmässan som jag besökte i helgen, så fanns det en massa vackra saker, men allt är ju så hopplöst dyrt, så jag fick avstå från att shoppa loss, men denna skönhet fick jag i alla fall med mej hem.... och den blev väldans billig!!!!!
Slutar här mitt allra första inlägg på denna nyöppnade blogg med att hoppas att ni återkommer hit igen, Välkomna åter!
Kathrine!

26 kommentarer :

Anonym sa...

God morgon.
Vilken fin väska du har fyndat.
Följer så gärna din nya fina blogg.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon Fågel blå, jag skrev ju kommentaren på fel blogg..har inte vaknat än! Så klart vi hänger med till din nya blogg, lägger dig i min favvo-lista.
Lycka till och goa kramen till dig
AnnaMaria
Och väskan är jättefin

My home is my Castle sa...

Heldigvis åpner du en ny blogg :)
Og klart jeg vil følge denne..
Kofferten er bare lekker :)

Ha en fin dag
Klem,Kari

Ida sa...

Hejsan gumman!
Förstår dig angående uppfräschning av bloggen. Bytte själv i våras för att få en nystart. Jag kommer självklart att följa dig på din nya blogg.
Vilken fin väska du fick med dig. Kul att den blev lite billig.

Ha det så gott vännen.
Många kramar Ida

hemma hos lilla mej sa...

Godmorron .Så klart vi hänger med på din nya blogg.Vilken läcker väska du har fyndat.Ha en underbar dag bamse kramizar ~~~~~~RITA~~~~~~.

Myricas Farmor sa...

Hej
oj vad jag blev överaskad av att förs hitta en jätte fin blogg sedan får jag byta till denna som kommer att bli lika fin och trevlig.
jag håller med dom andra vilken god väska, mycket trevlig.
Ha nu en god dag.
önskar Ingvor

Mitt hvite hus sa...

Så bra at du fortsetter... nå når jeg endelig har funnet bloggen din gjør deg meg veldig glad... skal legge til denne på siden min..: klem Kerstin

hagagården sa...

Grattis till din nya fina blogg,jag länkar upp din nya blogg hos mig.
kram o ha en go dag.
ninni

Uttan sa...

Så roligt och jag vill vara med på din Invigning av din Nya Blogg!
Och naturligtvis bli följare så jag kan kolla när Du gör Dina nya inlägg!

Ha en fin Tisdag!
Kram!

Ylle by heart sa...

JAg fortsätter också som vanligt att följa din nya blogg :-)

Brocante sa...

Hei - din nye blogg blir jo like fin som din forrige blogg!

helle sa...

Jeg følger dig gerne på din nye blog, som du har haft et behov for at skifte til.

Din header og din blogtitel er underbar!

Klem Helle

Ylle by heart sa...

Hej igen!
Adressen kommer här: Börjelsbyn 191, 95292 Kalix

OlgaA sa...

Ja, ja... Ska man lämna kommentarer här? Då så=)

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej!
Hittad hit pga att Violan pratade om dig och din blogg. Så nu är jag här och hälsar på. Ser att du nyss öppnat just den här bloggen, och att du hade en tidigare... Har tittat på den också! Jättefint och massor av härliga saker.
Kommer gärna tillbaka!
kram
Marie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

... glömde ju. Jag tyckte hattaskarna var väldigt fina. Finns det några kvar?
Kram
Marie

Elsa och Helena sa...

Grattis till nya bloggen...den ser mycket trevlig och inbjudande ut. Jag kommer att titta in ofta.
Helena

Hanna sa...

Fin väska och söt säng.
Hanna

Viola sa...

SÅ klart jag vill följa med på din nya blogg..är så glad att jag funnit dig... vilken rar bild du funnit som ditt signum..hör av dig om du finner något mera till mig och maila när du annars vill att jag ska betala in..kramen

Tant Elwira sa...

Det börjar ju riktigt bra med en helt fantastiskt inspirerande bild på en av mina jag vill ha saker just nu. Letar efter en riktigt fin resväska med gammal patina. Håll tummarna för att jag så småning om hittar en, två eller kanske tre så att mina barn får en varsin på sina rum.
Kram
Jessica

Lönnen 13 sa...

Självklart följer jag dig på din nya blogg också!
Vilken fin bild du har som header.
Kram Anneli

Fridfulla hem sa...

Jag ska absolut följa din nya blogg, jätte fin resväska.
Kram Maud

Märta sa...

Lycka till med din nya blogg! Hit återkommer jag gärna.
Vilken mysig väska du har köpt.
Kram! Märta

Anki sa...

Japp jag hänger oxå på din nya blogg!
Du har så fint & mycket att visa!
Görsnygg väska!

Kramis Anki

MariMaja sa...

Så flott header!
Helt nydelig;)
Jeg følger deg så klart jeg;)

Nancy sa...

Where are you going? I would never leave! Your pictures are so lovely and inviting.