söndag 3 oktober 2010

Undran och Vinst......

Godmorgon..... alla söta...
idag vaknade jag till Sol och plusgrader...
lite fix i trädgården blir det idag.
En sak jag undrar över är denna lilla tingest som jag hittat
på en loppis....
vet ej vad det är för något?
Vet ni?
Så här ser den i alla fall ut.....
Att den är gammal vet jag....men mer vet jag inte...
Just nu står den på min chiffonje i sovrummet med en
vacker ros liggande i..... Sedan har jag vunnit denna schablon i zink från Lilly, gissa om jag blev glad, tack än en gång för den fina vinsten!!!!! Gå gärna in och besök Lillys vackra blogg tp://lilysnewplace.blogspot.com/ Hoppas alla får en fin Söndag! Kram Kathrine!

23 kommentarer :

hagagården sa...

Halloj.
Jag har då ingen aning om vad det kan vara men vansinigt fin var den,kanske ett ljusfat med ben?!nja kanske inte.
Grattis till din fina vinst.
kram
ninni

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis! Vilken jättefin vinst. Och den där saken, sån har jag aldrig sett. Det här är ett fall för Pia/Skogslyckan, hoppas hon ser den.
Ha en fin söndag
Kramar
AnnaMaria
Ps,som är överlycklig över täcket

It's me sa...

Congratulations......i read it on her blog you won !! nice thing !! ...i follow Lilly her blog...happy sunny day darling.......love love love Ria...

hemma hos lilla mej sa...

Har inte en susning vad det kan vara men himla fin!!!!!!Grattis till vinsten.Önskar dej en skön söndag rara du Kram Rita ♥

Anonym sa...

Kjempefin. Kanskje det er en såpekopp eller en skål til å ha ringer og smykker i ? :)God Søndag. Klem.

Willy sa...

What a great schablon and lovely photo's.
Have a nice sunday.
Kram Willy

Bonjade sa...

Oh love your old pink rose...that colour so fine.....
If you meant the last pictures on my blog, yes these are for sale....they are from JDL and they can be sent in an envelope......
You can order in our shop
Fine day my dear.

Evashusotorp sa...

Söt var den då verkligen den lilla "skålen" men vad den kan tänkas vara till vete sjutton.
GRATTIS till din fina vinst.
Ha en fin söndag.
Kram
Eva

GroLinda sa...

Heisan ;o)
Jeg har ingen ide om hva det kan være, du har fått tak i... men fin er den i alle fall ;o) Gratulerer med sjablongen du vant. Den er grei å bruke til litt av hvert. Tusen takk for koselig hilsen hos meg ;o) Ønsker deg en flott søndag min venn.
Klem fra Gro :o)

Viola sa...

Vilken fin vinst.:0) och vad du fyndat...inte en aning men fint blev det med rosen, hoppas helgen varit skön, kramen

Vita små hjärtan sa...

Grattis till din vinst!
Ingen aning, men söt är den...
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha

Mitt hvite hus sa...

gratulerer så mye med den flotte gevinsten...

og så fin liten sak du har funnet deg... Passet perfekt til å ha blomst i.:

nyt søndagen

klemmer 0)

Elsa och Helena sa...

Grattis, grattis till fina vinsten! Vad den lilla vackra tingesten är vet jag inte men fin är den som du gjort, med en ros:)

KRAM Helena

Änglarnas hus sa...

Ett varmt grattis till ditt fina pris!!

Först såg det ut som en hållare för blockljus..men sen när du tog bort blomman..och den är gammal..så vet jag inte alls!?

Fin var den iallafall!
Ha en riktigt mysig söndagskväll!!

Kramis Sanne

Atelje Skärvan sa...

Grattis till vinsten.
Ha det så bra,kram Agneta

Sirpa sa...

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, vet inte vad det där är men fin är den!
Grattis till vinsten!
Hoppas du har haft en fin helg och jag önskar dig en skön kväll och trevlig start på veckan!
Kram Sirpa

fyra vindar sa...

ja va kan d va för en liten skål..hm..kanske just d..en liten skål ba för lyst o pynt..:)
grattis till vinsten..alltid bra me schabloner..
ha en go söndakväll o en bra ny vecka
..miss sophie

Margareta sa...

Gokväll!
En vacker sak vad det vara månde.Så fint med rosen.
Grattis till vinsten. Allt med bokstäver är roligt.

Ha en fin söndgskväll!
Kram Margareta

helle sa...

Jeg ved faktisk heller ikke hvad det er eller hvad den har været anvendt til, ved bare at den er rigtig fin!

Jo, nu skal jeg fortælle hvad jeg havde tænkt på: du har fantastiske svenske fund, som jeg køber og sælger i min butik.... hvad synes du om det?

Stort kram fra Helle

HÖNSHUSET sa...

Hej hej!!

Vilken fin "grej" du hittat på loppis - jag har ingen aning om vad det kan vara men fin e den i alla fall :o)

Vad kul att du gillade kortet o vad skoj att du visade det på din blogg, tack så jätte mycket!!!

Ha det så bra!!

Kramar gunilla

Katta sa...

Grattis till vinsten!! Vilken superfin schablon. Vilken fin skål, vet ej vad det är men jag tänker mej den som nåt man har smycken på.Kram Katta

Betty sa...

Grattis till vinsten ! Hoppas du hade en mysig dag i solen. Här hade vi ömsom sol,vind o vatten.
Kram Betty !

Skogslyckan sa...

Grattis till vinsten! Jag har ingen aning vad det är du köpt, men den kan ju helt klart användas till mycket! Önskar dig en fin start på veckan.
Kramar Pia