onsdag 6 oktober 2010

Mina vackra frisser......

Godmorgon alla söta......
idag tänkte jag visa lite mera av mina vackra fönsterskydd
men nu i dagsljus...
Jag är så nöjd med resultatet....
dom Silar ljuset så vackert...
Men vad är det som gömmer sej här!!!!
jo mina vänner en gjutjärnsurna som jag fått
i present av min man....
åh vad glad jag blev...
har länge gått och tittat på denna
men tyckt den vare lite väl dyr
Men nu står denna skönhet utanför min dörr
i en rostig look,
Har planterat några vita ljung i den , tyckte det
bröt av fint emot det rostiga..
Jag kommer att fortsätta att lägga ut saker på min
lilla bloggisbutik under dagen...
och i mån av tid...
Vackra särkar med röda monogram har jag fått tag i
och mycket,mycket mera..
vilken tur jag har!!!!!
Som hittar dessa skatter!
Så kika gärna in i min lilla bloggisbutik!
Önskar er alla en underbar Höstdag!
Kram Kathrine...

26 kommentarer :

Margareta sa...

Gommorron!
Jag säger då det:sååå vackert i fönstret.Det är som gjort för dig.
Underbar kruka som inte går av för hackor.....
Och särken....
Det var verkligen ögon och örongodis innan man går till jobbet.

ha en bra dag!
kram Margareta

Country Hill sa...

Friserna är lika vackra i dagsljus, urnan är pampig och vit ljung passar så bra i den.
Ha en fin dag!
Kram Lena

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron!Friserna är ju bara så snygga.Passar kanonbra.WOW vilken pampig urna blev jättefint med vit ljung i .Önskar dej en in dag kram Rita ♥

Unknown sa...

Så fint det är där i ditt fönster!! å urnan är ju hur fin som helst, riktigt fint med vitt i den! Vilket ögongodis du bjuder på! Ha det så gott. Kram Lenita

salige lavendel sa...

Så FINT det var!! Forstår godt at du er fornøyd med begge deler. Jeg var inne og titttet i din blogshop for noen dager siden, det er virkelig mye vakkert der!

STENLYCKA sa...

Godmorgon Katrina!
Jag är riktigt avis på dig för dom där fönsterskydden, tycker de är så vackra, men jag har inga sådan fönster så de kan passar hos mig.
Vilken underbar man du har som ger dig en fantastisk vacker kruka, lyckliga du!!!
Kollar in i din butik under dagen och tittar om det är något mera jag vill köpa av dig!
Kram Raina

Hulda sa...

Så flott å få se frisene i dagslys også. Det gir et helt annet inntrykk. De er utrolig vakre, og passer godt til huset ditt. Så heldig du var med den vakre krukken også. Passer supert hos deg den også. Flotte bilder!

Katta sa...

Jösses vilka fina friser! Och ljusstaken och ängeln är ju så vacker med. En sån ljusstake har jag önskat mig i många år nu. Vilken gullig man du har som kommer hem med så fina saker till dej. Kram Katta

Tigris Predikantan sa...

Det blev riktigt vackert!
:)

Myricas Farmor sa...

Så fint det blev i fönstren, och urnorna, det passa utmärkt med vit ljung. mycket fint
Ha en bra dag
kram

It's me sa...

Have a beautiful autumn day darling....love love love Ria......

Ett ögonblick sa...

Hej Kathrine!
Oj, så mycket vackert jag har missat...
Helt underbara fönsterskydd, lika vackra i dagsljus som i mörker.
Vilken omtänksam make du har, jättevacker kruka och väldigt fint med just vit ljung.

Önskar Dig en fin dag!
kram lisamaja

Birgitta sa...

Så underbara fönsterskydd, tänk att det finns så vackra. Förstår att ljuset måste silas vackert genom dessa. Gullig man du har, måste vara i stil med min, som vet vad kära hustrun vill ha och behöver. Jättesnygg kruka och så fint med ljungen i.

Kramar och ha en skön höstdag, Birgitta

Skogslyckan sa...

Friserna var precis lika vackra idag!! Och vilken present...älskar gjutjärn!
Kram Pia

Unknown sa...

Superhärlig look på urnan ~~~ gillar!

Är skrockfull vad gäller ljung, men ljung är vackert.

Höstprassel
från Eva

Vicki sa...

Inne och kikar i din blogg,sätter ett litet tassavtryck efter mig.

Vicki

Betty sa...

Precis lika fint i kvälls som dagsljus.
En gjujärnsurna kan aldrig bli fel ? Snyggt !

Kram Betty !

liven sa...

Så vakkert i dine vinduer Kathrine!!
Noe slikt passer dessverre ikke i mine!!
Nydelige saker i butikken din også.....så mye fint at jeg våger nesten ikke titte innom :o)

ha en fin kveld

annika sa...

Så fint du har ordnat till det i fönstret. Jättesnyggt!
Urnan passade bra ihop med vit ljung. Pampigt...snäll man du har.
Linnet är så fint...mormorslinne
annika

Norregård sa...

Lyckliga du, vilka vackra saker!!!!

Kram Malin

hagagården sa...

det är så vackert med dessa fönster skydd,jag vill också ha!!!
Urnan är ju bara för snygg.
kram o ha en fin kväll.
ninni

Nostalgia sa...

Nydelige friser :-) så snill mann du har, urnen var bare sååå vakker !

Ønsker deg en fiiin kveld !
klem, Nostalgia

helle sa...

Åh, så smukke sager du har lagt ud i din blogbutik Kathrine, jeg ser at du sælger en del her og har meget reserveret (håber alligevel vi kan samarbejde?), vil du sende overlagenet nr. 5 til mig? Hvordan skal jeg betale?

Stort kram
Helle

Frøken Jægers Hus sa...

Fantastiske frisser og urne!! Grattis! Så fint det ble! Nydelig faktisk! Og den hvite lyngen gav meg sug i magen.. God natt til deg og dine!
Klem,H

maría cecilia sa...

Your husband is a darling sweet.. and I love your window protections!!!

Maliva`s verden sa...

Hei
Så fint det ble med de i vinduet ditt...kanskje jeg skal se etter noe lignende i paris om 14 dager;o) Ha en fin helg! Klem fra Maliva