fredag 1 oktober 2010

Nyheter.......

Ja idag är det 1 Oktober tiden bara rusar iväg...
jag tycker det nyss var Måndag....
Idag visar jag lite bilder av lite nytt som jag kommer
att lägga ut på min lilla bloggisbutik....
Bland annat denna gamla duk, som är helt
underbar i ett kraftigt tyg, med vacker
handvirkad spets...
en bild till!!!!
Sedan detta fantastiskt fina vadderade täcke.... i underbara höstliga färger, helt handsytt tänk vilket hantverk, hänger just nu på räcket i mitt nyrenoverade trapphus.... Detta kort kom igår i min brevlåda..... så vackert att jag blev helt betagen det är gulliga Gunilla med bloggen http://kanonskagarden.blogspot.com/ som har gjort detta till mej...gå gärna in och besök hennes fina blogg!!! Så vackert..... precis i min smak!! Tack Gunilla för att du ville göra detta underbara kort till mej! Sedan vill jag såklart önskar er alla en underbar Helg! Kram Kathrine...

31 kommentarer :

sylvia sa...

god morgen til deg.
åå så nydelig en duk,
å kortet var så vakkert,helt i min smak å,
ønsker deg en nydelig helg,
klem fra sylvia

Anneli sa...

Hejsan.

Duken var ju fantastisk!
Vem vill inte duka med en sådan på bordet?

Gulligt och vackert kort du fått, tänk vilket pyssel och vilken tid det tar att få ihop ett sånt kort....

Ha en fin helg du också,
Kram Anneli.

Penseldraget sa...

Hej
vilket ljuvligt täcke och så fint trapphus =) kortet var jätte vackert så mycke duktiga kreativa tjejer vi har i blogglandia .önskar dig en skön helg
kram pia

bakom berget sa...

God morgon! Vilken jättefin duk du har fått tag på och täcket likaså. Nu ska jag titta in i butiken för att se vad mera fint du har där. Ha en fin dag!
Kram Åsa.

Evashusotorp sa...

Härliga saker du har till försäljning.
Önskar dig en trevlig fredag med mycket " fredagsmys "
Kram
Eva

Anne-Lie sa...

Hej vännen!!!!
Vilken underbar duk!!!Den blev jag mycket intresserad av......Ja du tiden går fort!!!Tycker veckorna bara är måndag-fredag,kan det bero på åldern?????hi hi
Ha en underbar helg!!!!
Kramar i massor/Anne-Lie

hagagården sa...

Hej
Men så mycke fint du visar,jätte fint kort du har köpt.
kram o ha en underbart fin dag.
ninni

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej
Har mailat dig om täcket, jag älskar det, och hoppas hoppas jag blev först den här gången. Blev stavfel men jag hade inte tid och rätta, vet ju hur snabbt dina saker försvinner.
Håller tummar och tår
Fredagskram
AnnaMaria

Myricas Farmor sa...

Vilken underbart vacker duk, och jag förstår att du blev glad för kortet, jätte fint.
Ha en god helg min vän
kram

Unknown sa...

DÄR är det ju, täcket jag skymtade och undrade över hos Dej :-)))

Vackraste, vackra, mustiga, härliga färger, å jag blir lyrisk bara jag ser på bilden ~~~

Och duken...den är ju bara såå fin ~~~

Morgonsol & Höstlövsprassel ;*)
från Eva

hemma hos lilla mej sa...

Vad mycket fint du visar.Jättevacker duk.Förstår att du blev glad för kortet bara så fint!!!!!Önskar dej en mysig dag rara du.Kram Rita ♥

Anonym sa...

Hei.
Nydelig duk og flotte bilder. :)Klem.

It's me sa...

Happy nice day darling...sun is shining here......it is a beautiful day......love Ria.....

Birgitta sa...

Sådan vacker duk, vilka textila skatter det finns runt omkring oss och täcket som någon suttit och varit flitig med, härligt att det finns kvar.

Ha en skön helg, kramar Birgitta

Lily sa...

Grattis Kathrine! Du är en av vinnarna i min utlottning :D

Jättevacker duk, och överkast!
Förstår att du blev glad för kortet..

Ha en skön helg
Kram Lily

Stina sa...

Fina saker. Duken var verkligen fin.:-) Kram Stina

Sologbolig sa...

Å for ein nydelig duk og kort. Ønsker deg ei flott helg. Klem.

Sirpa sa...

Duken är verkligen fin! Och kortet!!! Grattis till vinsten hos lily!
Har en mysigkväll!
Kram Sirpa

Mitt hvite hus sa...

Heisan O=)


Nydelig duk... så vakkert å dekke på med denne..
Og kortet var kjempefint...

mange flon ke og kreatove mennesker her inne..

Ønkser deg en fin helg =)

klemmer

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Kathrine.
Snabbloggning i kväll, måste kolla in bättre sen, men duken är super.
Ha en fin helg.
Kram Zara

Anki sa...

Hejsan!
Åh vad fina, täcket gillade jag mycket...vilket enormt arbete!
Grattis till din vinst!

Kram kram!

Frøken Jægers Hus sa...

Tusen takk for din fine bloggbutikk!! Ha en deilig deilig helg:) Stor klem!

Sylvia sa...

Such lovely things, Kathrine !
What a gorgeous card your friend has made !
Nice weekend,
Sylvia

Katta sa...

Vilken vacker och stor duk och täcet är ju helt undetbart i färgerna. Oktober är en vacker månad, just nu har vi en vacker dimma här utanför. Kram Katta

helle sa...

Hejsan Kathrine! Så vidunderlig vakker den duken er, kanske vi skulle starte et samarbejde? Jeg har jo en butik og er hele tiden på udkik efter fantastiske ting!

Stort kram fra Helle

Nyd weekenden!

Lilla Rummet sa...

Jättefin duk du fått tag på och täcker är också jättesnyggt.
Vad fint kort du fick av din bloggvän.
Önskar dig en underbar helg.
Kram Britt

Nygammalt sa...

Vilken fin present du har fått! Och vilka vackra textilier du visar upp.

Tycker du har gjort det jättefint på din toalett. De är de små knepen som gör det! :)

Kram.

Livet i Fattighuset sa...

Hei, og takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Så fint at du skrev, så fant jeg Fågel Blå-bloggen din :-)

Hilsen Marie

Majas skafferi sa...

Hej! Vad mycket fint du hittar! Duken och täcket, tänk vad mycket trevligare allt var förr! När jag ser det fina kortet blir jag sugen på att pyssla själv! :) Ha det bra!

Mycket annat & lite betong sa...

Vilka fina saker du säljer!

Det är synd att ta bort sommarblommorna, mina är som finast nu.

Trevlig söndag!
Agneta

maría cecilia sa...

Dear Kathrine, beautiful items for your shop... and I so love the wallpaper by the stair!!!
cariños