fredag 8 oktober 2010

Godmorgon Fredag........

Här sitter jag och myser.. idag är det ruggigt och regnigt
här hos oss,
så vad passar välan bättre att
tända upp i kakelugnen.....
och mysa lite.....
Just nu sitter jag här...
i min bloggisstol..
LER!!
idag så jag bjuder på lite
mera bilder från mitt gästrum ....
På en Gammal knoppbräda.....
hänger en
gammal väska,
den finns inne på min butik, likaså sjalen..
Det gamla höga linneskåpet....
som rymmer massor......
Min vackra luktpelargon
Fragance,
som blommar just nu....
och ett tänt ljus...
Önskar er alla en
underbar Helg!
Kram Kathrine...

19 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad mysig att tända i kakelugnen.idag var det ruggigt och kallt.Sitter och myser med gott kaffe tända ljus och filt.Önskar dej en riktigt mysig fredag rara du Kram Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon.
Så mysigt du har det, du har en så fin blogghörna. Och en brasa på morgonen det är vardagslyx av bästa sorten. Här är så dimmigt idag så grannhusen syns knappt.
Ha en fin helg
Varm kram
AnnaMaria

Pia sa...

Åj, åj, åj, så mysigt! Och vackert !
Njut av helgen Kathrine!

Kraaam!
-Pia-

liven sa...

Koselig stemning hos deg Kathrine....og bare så nydelige detaljer fra gjesterommet ditt!!

Ønsker deg en fin fredag.....en jobbedag her så er det helg :o)

Mitt_Inre_83 sa...

Vilka mysiga bilder! Hoppas helgen blir fin och att du får njuta av att sitta framför kakelugnen massor! :) Mvh Bernice

Penseldraget sa...

Du har de då så mysigt och fint ...så härligt att få tända en brasa på morgonen...hoppas du tycker om ängeln "live" oxo =) jag har inte satt nån krok på baksidan av ängeln våga inte de för den är ju rätt tung så jag gjorde ett lite hål som du ser , bara spika i väggen och häng fast den så sitter den perfekt...
trevlig helg
kram pia

Myricas Farmor sa...

Jag ville titta in och önska dig en trevlig helg, min vän
kram

Evashusotorp sa...

Det finns inget härligare än en kakelugn , vilken värme den ger.
Önskar dig också en mycket trevlig helg.
Kram
Eva

Emilies interiør sa...

For et vakkert hjem du har - og så koselig! En kakkelovn står høyt oppe på min ønskeliste, det er jo så flott!

Ha en fin dag:)

Katta sa...

Å god morgon fågel blå! :) Vilken lyx att ha en sån vacker härlig kakelugn att elda i en sån här ruggig dag, urmysigt. Ha en bra helg, kram Katta

It's me sa...

Happy weekedn darling.....love and kisses from me.......

Country Hill sa...

Ja det kan man kalla vardagslyx ser så mysig ut!
Ha nu en fin helg!
Kram Lena

Unknown sa...

Kakelugnsmys...åhhh, en så fin stund ~~~
Och du har så fin kudde i Din bloggisstol.

Önskar Dej en skön helg Kathrine ♥

Kram från Eva

himlaverket sa...

oj, oj, oj vilka mysbilder...
du har ju såååå fina grejer.
najs med en bloggisstol.
kram å trevlig helg...

Unknown sa...

you make bad weather sound SO nice!! ;)...and your picture make me wish for rain!
BUT....this is Holland....weather does what it wants...it's still 20 degrees and we dont need a coat:)

Enjoy your weekend!

Love
Lynda

Daniel sa...

åååh så mysigt! Varmt å skönt!

Lilla Rummet sa...

Vilken mysig blogghörna du har där du kan sitta och mysa.
Härligt med värme från kakelugnen. Vi tänder våran varje kväll och det är så härligt.
Din vita soppterin hittar jag inte i din bloggbutik eller har jag missat den. Hur stor är den och vad kostar den? Jag letar efter en vit som är ganska stor.
Önskar dig en underbar helg.
Kram britt

Unknown sa...

Vilka vackra bilder! Så fint du har det där hos dig! Åhh..där vid kakelugnen skulle jag kunna komma o sätta mig...☺ Trevlig helg! Kram Lenita

Margareta sa...

det är så otroligt mysigt!Elden,tända ljus och vackert,vackert....

Önskar dig en fin helg!
kram margareta