torsdag 21 oktober 2010

Lite av varje och Lite mera badrum......

Godmorgon alla underbara....
idag är man uppe tidigt...
en bild från mitt sovrum..
jag vill bara ligga kvar i min säng och
sträcka på mej mmmmmm...
Lite mera bilder från mitt badrum, handfatet är Engelskt
och köpt
för ca 1 år sedan..
gillar det skarpt..
lite närbilder på en gammal porslinsask som jag förvarar
smycken i för tillfället.... Ljuvligt vackert mönster..... Avslutar detta inlägg med att visa ett underbart gammalt sidentäcke som jag lagt ut på min bloggisbutik.... så härligt laxrosa.... Nu skall jag åka iväg och arbeta.... hoppas alla får en fin dag!
Kram Kathrine!

23 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad fint du har överallt .Bara så himla fint.Ha en skön dag rara du .Kram Rita ♥

Evashusotorp sa...

Vilken underbar porslinsask.
Ha en bra dag på jobbet.
Kram
Eva

HÖNSHUSET sa...

Hejsan!!

Handfatet är ju bara så fint!!! O vilken söt porslingask till dina smycken!!

Ha en bra dag!!

Kram gunilla

hagagården sa...

Halloj.
Det var då ett fasligt snyggt handfat du har,jätte fint sidentäcke du visar också.
kram o ha det fint.
ninni

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en jättevacker avlång porslinsask, så fint till smycken. Och ännu ett vackert täcke, skriver som Hannis: jag får sitta på händerna för och inte trycka på köp...
Ha en toppendag
Kramar
AnnaMaria

sylvia sa...

hei.
men å koselig dette var,så vakker en vask,
skjønt bad.
flott måte å oppbevare smykker i.
elsker din blogg vennen.
stor klem fra sylvia

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Detsamma till Dig !

Ha en härlig dag ! Oavsett väder !

Kram Mi

Skogslyckan sa...

Underbart söt liten ask! Du kan konsten att få till det.
Kram Pia

Margareta sa...

Såå fiiint! Handfatet är ju speciellt.Och asken är bedårande och täcket likaså.

Ha en så bra dag1
kram Margareta

@nne sa...

Your bedroom seems very romantic! Have a nice day, @nne

Anonym sa...

Gorgeus tapeter, bilder Herlige fra deg.Klem Mette.

Gammel stil sa...

Nydelig altså:) ALT er bare perfekt!! Helt fantastiske detaljer:) Elsker bildene dine:)

Klem:)

It's me sa...

Happy day darling.........love Ria....

Malin sa...

Lune, deilge og stemningsfulle bilder en kald torsdag formiddag..

takk for deilig inspirasjon;)

Good klem malin

Country Hill sa...

Vilket snyggt handfat och porslinsasken är så söt.
ha en fin dag!
Kram Lena

Unknown sa...

Tvättstället är verkligen jättefint i sin utformning ~~~
Du har så vackert därhemma Kathrine ♥

Hoppas att du har haft en härlig arbetsdag ~~~

Kram, från Eva

Roses & Angels sa...

Hallå. Ja du har ett fin hem vännen. tack själv för alla dina goa ord. Du är så snäll. NU ska symaskinen få komma fram ur skamvrån. Här ska sys. Kram

Fröken Tindra sa...

Vad vackert och rofyllt det ser ut att vara i ditt sovrum! Fint handfat också!
Ha en skön helg!
Kram!!

Betty sa...

Engelska tvättställ är så vackra !
Dina täcken är så fina , skulle gärna vilja ha ett i en grå eller brun/beige nyans. Får hålla koll utifall det kommer in till dig.

Kram Betty !

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så vakkert du har det kjære deg... den skålen din var helt nydelig...
er veldig i rodt om dagen..

Nyt kvelden Kathrine

Klemmer

skifferhuset sa...

Vilken vacker porslinsask för smycken du har! ligger gärna kvar i sängen till morgonen, för här är det fullt snöoväder! Ha det gott! Kram Iréne

Chrissy...The Apothecary Shop sa...

What a pretty room,love your blog! Thanks for coming by!

C. Tvillingmamma sa...

Oh så fint!