onsdag 28 juli 2010

Award.........

Godmorgon alla söta.....
Jag har fått en Award av Pia med Bloggen Skogslyckan
Gå gärna in och titta på hennes underbara blogg!
Och hennes fina webbbutik!
Tack Pia det värmde mitt hjärta!
Och därmed skall jag berätta
5 saker om mej själv!
Jag heter Kathrine och är sambo med Per Arne.....
Vi bor i ett gammalt hus från 1900-Talet..... Jag älskar lantlig romantisk inredning.....
Jag har haft en inredningsbutik i Sala som hette
Tant Blå Heminredning....
Jag är känslig och impulsiv och en obotlig
romantiker......
Ja det var väl allt från mej idag!
Önskar er alla en fin Dag!
Kram Kathrine

13 kommentarer :

Bonjade sa...

Wow...lovely pictures...your flowers, your mirror...and a little peak of an lovely angel.
To smile.
Fine day

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Godmorgon Kathrine ~~~

Sååå fina bilder...
Den tredje bilden uppifrån, känns som att den symboliserar de fem sakerna du berättar för oss om dej själv ~~~~
Fråga mej inte varför jag upplever det så...hihi ;*)

KRAM från Eva

Evashusotorp sa...

Ljuvliga bilder!
Ha en riktigt fin dag du också
Många Kramar

@nne sa...

Thanks for sharing your wonderful pictures. Everything in your home is so sweet and delicate. Love, @nne

Unknown sa...

Great pictures Katherine!!!!

I had to switch computer recently and it took me a while to get my translator working again ;)..because otherwise I have NO idea what you are saying;).....so....I'm back!!! YEAH!!!!

Sweet greetings
Lynda

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå så underbara bilder.Bara så vackra.Grattis till din award.Ha en skön dag vännen.Kram Rita ♥

Country Hill sa...

Grattis till awarden den är Du väl värd! Roligt att läsa lite mer om Dig. Och så börjar det snurra i huvudet på mig, Tant blå i Sala undrar om inte vi stött på varann nån gång? Hur länge sen var det Du hade butiken, kan vi ha träffats på Formex? Känns så bekant!
Ha en fin dag!
Kram Lena

It's me sa...

Congaratulations with the award !!.great pictures beautiful decorated !! happy evening darling.....hugs from me...

Fleurette sa...

Hello my dear Kathrine, it is beautiful still life of a mirror!!!
Congratulations to the award!!!!
Have a nice evening
Hugs
Fleurette

Pia sa...

Jahooo! Grattis!!!
Ja, romantiskt kan du göra omkring dig! Såå härligt!

I morgon väntar vi oss +36 grader varmt i södra Finland! Det är ju inte klooookt?!

Kramis på dig!!!
-Pia-

Skogslyckan sa...

Vilka underbara bilder du visar idag, och jag tycker du är värd awarden hundra gånger om! Det du beskriver är den känslan jag fått av dig. Tänk vad härligt det är med bloggandet och alla nya vänner ändå!!!
Kram Pia

Margareta sa...

Grattis till awarden.
Så jättefina bilder isamband med berättelsen om dig själv.Bilderna säger också så mycket.

Ha det bra!
Kram Margareta