onsdag 5 december 2012

Hemma Igen...

Gomiddag käre bloggare...
nu är vi hemma igen, vi kom  hem i natt vid 03.00 tiden,
det var halt väglag och snökaos ute på vägarna,
så vi fick krypa fram,

 Men det gick bra ändå, vi hade nog änglavakt,
det var mycket olyckor efter vägen,,
Idag visar jag lite bilder från min adventsljusstake
2012, 
är ganska nöjd med den, har använt mej av en gammal
bakform som jag fyllt med lite oasis,
som jag sedan tryckte ner ljusen i,
mossa som jag plockade i skogen innan vi  åkte bort,
och några gamla svampar,

 Resan har vart så inspirerande och rolig, 
jag har sett mycket fina butiker,
och jag har hittat mycket fina gamla ting,

 Hinner inte lägga ut nåt i bloggbutiken idag, men skall
försöka få ut lite på Fredag,,

 Många Gjenbrug har det blitt och antikaffärer,
och mycket mys med god mat och härligt boende.


Hoppas ni också haft en fin Adventshelg!
Ta nu hand om er tills vi ses och hörs igen!

Kramar Kathrine...

15 kommentarer :

helle sa...

Fiin adventspynt! Ser du har fundet nogle stjernelysestager, jeg har virkelig kigget efter dem men har ikke stødt på nogen Kathrine...har ikke glemt dig!

Kramamr
HElle

hemma hos lilla mej sa...

Ja idag håller jag mej inne.Fy sjutton vilket väder.Fin adventsljusstake.Tur att ni kom hem .Ha en skön onsdag.Kramar Rita ♥

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Välkommem hem !
Der är nog låg fart som gäller på vägarna nu.
Jag hade lite tankar om att åka till Stockholm men det får nog bli...

Så fint ljustake ! Tack för härliga bilder !

Ha en fin fortsättning på veckan! Kram

Mys och hemtrevnad sa...

jättefin adventsljusstake du gjort...kramis semlan

Solhaug Interiør sa...

ÅÅÅ så koselig, KAthrine :) Flott adventsstake.. gleder meg til å se hva du har fått tak i til butikken :)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Den der var fra meg i svingen :)

Ewa`s Galleri sa...

Inget roligt väder att resa i skönt att ni är hemma igen
Verkar som du haft en lyckad resa,Ska bli spännande att se vad du har köpt
Fint adventstake,men du har glömt tända första ljuset
Ha en skön dag

Anki sa...

Advent i Danmark låter ju mysigt, skönt att ni inte for i diket på vägen hem...Här är det snöstorm, verkligen kaos, sonens sambo ringde nyss och hade glidit in i ett räcke med min bil, som tur var gick det bra då hon kom i snigelfart!

Finfin adventsstake, gamla formar blir så fint!

Ha det fint vännen!
Goa kramen!

It's me sa...

Lovely !!!...love Ria...xxx...

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Skönt att ni är hemma, det blev väldigt mycket snö på en del ställen. Jättefint med rund kakform, och ser fram emot och se vad du fyndat.
Kramar
AnnaMaria

Blommiga Rutan sa...

Åh, vad jag tycker om din adventsljusstake! Väldigt fint!

Fy för att vara ute på vägarna i detta väder! Skönt att ni kom hem välbehållna.

Kram Anncathrine

Frida sa...

Har hört att det har varit snökaos runt om i landet. Skönt att ni kom säkert hem. Vilken fin adventsljusstake, den varianten hade jag nig inte kommit på själv. Kram Frida

Eleonora sa...

En så fin adventljusstake!
Visst är det skönt att resa bort någon gång men det bästa är nog ändå att få komma hem!
Snökramar till dig.

Tidevarf sa...

Välkommen tillbaka!
Ska bli spännande och se vilka fynd du funnit denna gång.

Kram
Anneli

myrica sa...

Så mysigt att vara på en tripp,
Ha nu en härlig dag
kram