måndag 10 december 2012

Nya Fynd...

God middag alla söta...
Hoppas allt är bra med eder,
Idag visar jag nya fynd som jag tänker lägga in
på Bloggbutiken i morgon,
Gamla Danska Skridskor i svart,

 Otroligt snygga att bara ha hänga som dekoration,
bryter av snyggt i ljus inredning och skapar en 
effektfull kontrast,

 Gamla Vita kannor,gammal charmig kavel,

 Gammalt bakbord,

 Kolla in kavelns skaft,
så charmig patina,

 Två gamla rörstrandskannor med tomtar,
inte lätta att hitta,

 Lite enkel dekoration bryter av och skapar en 
Julig stämning,

 En gammal skål på fot,

 Och kolla in detta Bakbord vilken fin patina,
och så Gammalt,
jag har inte hjärta att måla om detta,
********
fina gamla Julgranssaker, som jag hittat i
I Danmark kommer också att läggas ut, 
och lite mera såklart
Ler!


Önskar er en fin Ny vecka

Kramar Kathrine...

8 kommentarer :

camilla sa...

Åh...så koselige julebilder!:)Ønsker deg en nydelig dag:)God klem:)

Sallys hus sa...

Hej hej!
Men ååå vilka stämningsfulla bilder!
vad fint du arrangerat..du kan det där du!!
å va fint du pyntat i gästrummet.
Där kan jag tänka mig att gästerna sover gott..;)
kram Katarina

Brunt sukker sa...

Å SÅ VAKKERT
DU ER SÅÅÅÅ FLINK
VAKKER DAG TIL DEG!
KLEM ELI:))

Ewa`s Galleri sa...

Vad mycket fint ,Gillar verkligen bakbordet ,och de söta tillbringarna
Ha e nbra dag

hemma hos lilla mej sa...

Bara så mycket charmiga saker .Ha en fin start på nya veckan och en skön måndag fina du .Kramar Rita ♥

Monika sa...

Hej allra sötaste DU!

Skulle bli mer än glad om jag får veta hur man lägger in musik. Men vi tar detta när du har tid med det. Ingen brådska! Just nu ska ju tiden räcka till så många saker, så jag kan vänta.

Så fina saker du visar! Älskar skridskorna och kaveln! Är intresserad av båda. Men så klart är det ju också en prisfråga :o)Pris på dessa?

Du kan ju mejla till

mittidyllien@gmail.com

Ha en fin vecka!
kram
Monika

Hajan sa...

Oj vad snygga kannorna var från Rörstrand, De kommer jag ihåg
när jag var barn.

gamla skolan sa...

Du är en mästare på att finna vackra och charmiga saker !
Kramar // Susanne