söndag 30 december 2012

Mysiga dagar...

Godmorron alla söta...
Åhh vilka mysiga dagar vi haft,
ingen stress bara vara,
och ta dagen som den kommer,

 Idag lite bilder från Matsalen, 
på Månbordet har jag samlat lite vackra saker,
som ligger mej varmt om hjärtat,

 I den höga Glaskupan står en madonna och 
vid hennes fötter ligger två gamla får,
och några torkade pioner,

 I spegeln ser man den gamla Kakelugnen,
lite dimmig bild!

 Gammalt fattigmanssilver 
och tända ljus är så vackert
ihop,
Ja det var väl alles från mej,
Vi ses och hörs i morgon
igen,


Önskar er alla en fin dag

Kramar Kathrine...

23 kommentarer :

liven sa...

Hei Kathrine
Godt med slike late dager....og ikke måtte skynde seg avgårde til jobb...
Nydelige bilder som alltid fra ditt fine hjem!
Ønsker deg en fin nyttårshelg :)
Klem Kram !

hagagården sa...

Det ser underbart fint ut hos dig.
Kramar i massor
Ninni

STENLYCKA sa...

God söndag på dig!
Vad underbart du har det på ditt bord så många vill ha saker.
Kakelugnen är så fin den påminner mig om mitt föräldrahem där vi hade flera kakelugnar som mor och far alltid eldade i när vi skulle ha det mysigt.
Önskar dig en fin söndag, så tittar jag in i morgon på årets sista dag.
Kram Raina

Brunt sukker sa...

SÅ VKKERT SÅ VAKKERT
FINE DAG TIL DEG
KLEM ELI:)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så vackert säger jag också! Dom ljusstakarna är gudomligt vackra, ett underbart rum.
Kramar, kikar in imorgon
AnnaMaria

Nyanser av vitt sa...

Vackra bilder från ett vackert rum
Kram Agneta

Tinas bo sa...

Ååååhh vilket vackert rum!!
Ljusstakarna är bara sååå fina.. :)

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

Kraaaam Tina

hemma hos lilla mej sa...

Bara så vackert rum .Ljustakarna är ju bara så fina .Önskar dej en skön söndag.Kramar Rita ♥

G:a Affären sa...

Dagar som dessa är så välkomna, ingenting bestämt bara gå hemma och skrota omkring. Mysigt att göra just det i din matsal, så mycket fint du har där!

Det var ett tag sedan jag köpte timglaset av dig, så länge sedan att jag blev osäker om det kom från dig.
Jag tycker om det!

Önskar dig goa Kathrine ett riktigt Gott Nytt År!

Varm kram från mig /Cia

Rose Garden Malevik sa...

Hej Kathrine
javisst e de skööööna dagar :)
fina bilder.......
GOTT NYTT ÅR
å missa nu inte...

N
Y
Å
R
S
P
A
R
T
Y
T

fortsätter.
VÄLKOMMEN
Håkan

Monika sa...

Så vackert!

Många undersköna inlägg jag missat här hos dej!

Tack bästa Du för året som gått!
Önskar Dej....

Ett Gott Nytt underbart År 2013!

Kram

Monika

Ps. Kom just på att jag inte öppnat kartongen med mitt senaste köp hos dej. Ställde den åt sidan före jul och har alldeles glömt bort den. Hahaha, det måst jag göra NU! Kul! :o)

It's me sa...

Happy sunday darling....love from me...xxx...

Hagbacken sa...

Vackert Katherine! Ni har så fint hemma hos er!

Gott Nytt År önskar jag dig och de dina :)

Kram Linda

Susanne sa...

Hyggelige billeder!

Godt nytår

myrica sa...

Fina foton, det måste vara fint hos dig.
Jag vill önska dig ett Gott Nytt År
kram

Ewa`s Galleri sa...

Vad härligt med lata dagar
Fina bilder ,verkligen fint med silver och ljus
Ha en riktigt skön kväll
Och ett gott nytt år

Bonjade sa...

Wishing you a happy new year....

Fine evening

Bonjade sa...

Wishing you a happy new year....

Fine evening

helle sa...

Så smukt der er i din stue, er vild med halvmånebordet med de fine ting på!

Et rigtigt godt nytår vil jeg ønske dig Kathrine - med tak for et godt blogvenskab!

Kram Helle

skifferhuset sa...

Tittar in å önskar dig ett Gott Nytt År! Kram Iréne

Blommiga Rutan sa...

Åhh, så vackert och stämningsfullt!
Älskar ditt vackra månbord med alla fina saker. Underbar kakelugn
också.

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År
Kram Anncathrine

Jana sa...

Happy New Year
Jana

STENLYCKA sa...

Tack för alla underbara inlägg under året och alla rara hälsningar!Det är också en glädje att handla från din trevliga nätbutik, tack för det!Jag ser fram emot att få göra många trevliga köp 2013 hos dig!
Önskar dig ett Gott Nytt År av värme och innerlig glädje stor!
Stor Varm Nyårskram!
Raina/Stenlycka