tisdag 18 december 2012

Nya Fynd...

God Middag alla rara,
Nu är jag lagt ut lite nytt i Bloggbutiken

 En gammal fin Bolsterkudde i blågrått,
Just nu ligger den här på min Gästsäng,

 Tyckte den passade fint där,

 Jag älskar dessa gamla saker,
gör inte ni?

 En gammal ståltrådskorg, 
så fin!
snygg att ha ved i tex, eller varför inte lite fina tidningar!

 En gammal pappask klädd med ett så fint gammalt tyg,
Och lite till såklart,
Så kika gärna in på min Bloggbutik,


Hoppas ni alla får en fin Dag!

Kramar Kathrine

10 kommentarer :

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Många fina saker ! :)
Jag får snart ta fam dom fina lakan som jag beställde från dig här för ett tag sedan :)

Grattis i efterskott . Hoppas att du hade en bra dag :) Det verkar så.
Jag har int vart så aktiv i bloggandet så böttre sent än aldrig med gatulationerna :) eller hur ? ;)

Passar på att önska dig en riktigt God Jul och Gott Nytt år !

Kramar Sirpa

Passar på a

liven sa...

Så mange koselige saker!!
Skulle ønske det var billigere med porto fra Sverige til norge :)

ha en fin tirsdagskveld Kathrine

G:a Affären sa...

Hej Kathrine, och tack för alla dina goa kommentarer.
Det verkar vara full ruljans i din butik, det ena inlägget efter det andra med fina gamla saker.
Visst är det skönt när de flesta klapparna är fixade! Jag gissar att det blir lite extra roligt med jul nu när det finns barnbarn.

Kramar
Cia

Nyanser av vitt sa...

Såååå fina saker.
Kram Agneta

himlaverket sa...

Hej kathrine, så mycket fint du har i din blogg. Hur funkar det med frakt å så när man handlar från din butik. Lite sugen på stålkorgen till mitt nya kök;) kramis Ulla

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så mycket fint!
Kram,
Regina

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Pål mye flott som vanlig.. Gleder meg på pakke i posten :)

Pia sa...

Så himmelens fina fynd - igen!!!
Monogrammet på det vackra örngottet, är det "EM", eller? Har du det kvar o vad kostar det? Hoppas du har en lugn tid innan julen (kan man ha det??)!

Kraaaam!
-pia-

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Tänk vad du hittar massa mysigt hela tiden.......
Ha det så gott i julestöket!
Kram Agnetha

Hulda sa...

Super den bolsterputa! Passa veldig godt i jernsenga. Liker så godt stilen din, herlig stemning. :)