torsdag 13 december 2012

Lusse Morgon...

Godermorgon...
Idag blev jag väckt tidigt,
Fyller år idag,,
Mannen uppvaktade innan han skulle iväg och
arbeta,
Här ligger ett av paketen jag fick,

 Jag har inte haft hjärta att slita av papperet än, som min Käraste
lagt så mycket omtanke på,,

 Men denna kan jag visa
en gammal Madonna har länge stått på
önskelistan, 
Och i Danmark fann vi henne,
så det blev en fin present,,

 Hon är så vacker där hon står i ljusets sken,

 Och jag har bundit en liten krona i Myrten och satt på
hennes vackra huvud,

 Utanför vår dörr lyser lyktan redan,
 och jag sitter här
och väntar på att Lussemorgon på Tv 2 skall börja,
här har vi 20 Minus grader just nu,
Brrrrr,
 men vackert är det!

 Hoppas ni alla får en fin dag!


Kramar Kathrine...

26 kommentarer :

G:a Affären sa...

God morgon Kathrine och ett varmt grattis på din födelsedag!
Vilket fint paket du fick av mannen! (jag vet en till som fått ett fint inslaget paket, tack snälla du!)
Madonnan är så vacker och så fint du gjort med den lilla kransen.

Önskar Dig en fin dag vännen!
Kramar
Cia

liven sa...

Gratulerer så mye med dagen Kathrine!! En fin dag å kose seg inne, så kaldt som dere har det!!
En nydelig pakke, skjønner at du må sitte å kikke på den før du pakker opp :)
Ønsker deg en flott dag.
klem fra meg!

Hajan sa...

Så vacker din Madonna är, och
det var den vackraste adventsstake
som jag sett,Du har bredvid.
Hur länge kan Du vänta innan du tager av presentpappret på gåvan. Gud så spännande.
Har den äran nu , och ha en bra dag
önskar Hajan Dig/kram

myrica sa...

Stort Grattis till dig på din dag.
Så mysigt det ser ut på dina foton, jag hoppas att du får en mycket trevlig Födelsedag.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

♥Grattis♥ vännen, vilken underbar dag och fylla år på. Hoppas du får en fin dag och paketet ser spännande ut. Madonnan är nog den vackraste jag sett.
Jättekram
AnnaMaria

Viola sa...

Sänder upp en stor grattiskram, ha en fin dag och du...vilken underbar present <3

Chokladvillan 1910 sa...

Grattis Kathrine & ha en härlig Dag !
Kram Anki

Sallys hus sa...

Men ååå godmorgon och stort grattis på den dag!
Vilken underbar dag att få fylla år på! Alltid lite speciell..;)
Vilket fint paket...jag fnissar lite...jag har nämligen också svårt att öppna paketen de gånger min man slagit in dem själv...han har sååååå svårt att krulla till banden och blir sååå stolt när han lyckas...;)
Madonnan var också jätte fin!
Ha en underbar dag!
kram Katarina

Puumuli sa...

Ett stort grattis! Vilken fin present du har fått.
Ha en trevlig dag!
Kram
Sari från Puumuli

Tidevarf sa...

***Grattis*** och hoppas din dag blir fantastisk. Superfint paket och madonna.

Kramar
Anneli

Ewa`s Galleri sa...

ett STORT grattis på den stora dagen
Vilken fin mystenkrona du gjort ,blev pricken över i
ha en riktigt skön luciadag

Anonym sa...

Ett stort Grattis till dig på din födelsedag!

Pernilla Thörnros

It's me sa...

Beautiful !!...love from me...xxx...

hagagården sa...

Stort grattis till dig,och vilken fint paket du har fått,hoppas det är något fint i.
Stor kram och ha en toppen fin dag.
Ninni

Blommiga Rutan sa...

GRATTIS!

Mysigt att fylla år på Luciadagen!
Vilken fint paket, förstår att du knappt vill öppna det!
Madonnan är fantastiskt vacker, tror aldrig jag sett en finare!!!!

Önskar en underbar födelsedag till dig!
Kramar Anncathrine

Evashusotorp sa...

Hipp Hipp HURRA på din födelseda'
Önskar dig en fin dag
KRAM
Eva

Vita små hjärtan sa...

Stort Grattis kära Vän!!!!!
Kram Agnetha

Margareta sa...

Ett stort Grattis på födelsedagen!!
Helt ljuvlig madonna i fönstret.Vilken present....Paketet ser också vackert ut,är säkert något fint inuti också.

Ha en fortsatt härlig födelsedag/luciadag!
Kram Margareta

john sa...

Happy birthday ! lovely package and lovely Madonna. Minus 20 is sooooooo cold I hope you keep warm and cosy ! Gail x

STENLYCKA sa...

Hurra! Hurra! En jätte varm kram på din dag! Hoppas den har varit underbar och att det var något riktigt fint i det blommiga paketet!
Madonnan var ljuvlig!
Allt gott till dig på luciadagen!
Kram Raina

Hagbacken sa...

Stort grattis till dig bästa Katherine, fyller på självaste luciadagen? :)

Superfin present du fått också :)

Hoppas din dag varit kanon!

Kram Linda

mittlantliga sa...

Stort grattis på din födelsedag!

Hoppas att din dag har varit underbar!

Kramar
Heléne

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Gratulerer med dagen, flotte du ♥ Klem

Anki sa...

Hoppas du haft en fin dag vännen, Jättegrattis på din dag!
Underbar madonna och spännande vad som finns i paketet, ja du har väl öppnat nu förstås;)

Sköt om dig nu & goaste grattiskramen!

Country Hill sa...

Grattis i efterskott vännen, vilken underbar madonna du fått så söt med den lilla kransen. Du hittar alltid så mycket vackert.
Ha en fin dag!
Kram Lena

helle sa...

Nej men Kathrine fødselsdag igår!! nu vil jeg komme med min gratulation selvom den er noget forsinket. Dejligt du blev fejret med gaver og lys!

Kram Helle