onsdag 20 juni 2012

Vackra gamla saker...

Godmorgon alla fina...
Hoppas allt är bra, idag verkar det som det blir en
fin dag..

 Alla ni som läst min blogg ett tag, vet kanske att jag är 
väldigt förtjust i gamla kläder speciellt vita vackra 
med brodyr och spets,
här har jag fotat lite bilder av det som jag gillar
mycket.
gamla stråhattar,,
vita kjolar med volanger.

 Dessa små barnhättor har jag köpt av 
Atelje Skogslycktan,som säljer mycket
fina saker på sin webbbutik, kika gärna in
där.
http://ateljeskogslyckan.blogspot.se 
jag bara älskar dom, så otroligt vackra

 Alla dessa saker bildar ett fint blickfång 
här i mitt kombinerade gästrum och bloggrum, 
som just nu är kaotiskt..
men det får ni inte se,,,
Ler!

 Detta ljuvliga gamla täcke har jag fått köpa av en gammal 
dam som hade tänkt slänga bort det,,
gissa om jag blev glad!
Det ligger just nu över den gamla 
Gustavianska sängen och boar in sej.


Ja det var väl alles från mej idag,,
Hoppas ni får en fin dag!

Kramar Kathrine...

13 kommentarer :

Heimlaga ting sa...

Så fine ting og bilder <3
Ha en fin dag du også!
Klem Nina

@nne sa...

beautiful! @nne

myrica sa...

Så underbara dessa plagg är.
Ha en bra dag

Mina Gouldsamadiner sa...

Mkt fina grejer.Precis som du är jag svag för gamla kläder...vita romantiska med spets och brodyr...mumma...
Kram Kicki

Skogslyckan sa...

Du är inte ensam om att gilla gamla kläder med spetsar och monogram.
Jättekul att de vackra hättorna fick bo hos dig! Önskar dig en härlig midsommar!
Kram Pia

Frida sa...

Så mycket fint på en gång! Gillar stråhatten och de fina gamla kläderna en fin kombination:). Och täcket är ju bara så fint! Hoppas du får en härlig midsommar! Kram Frida

VACKRA hem & interiör sa...

Så ljuvligt!! Och vilket vackert täcke...
Kram
Pia

Hanna sa...

så mycket fint.
Här har vi haft en underbar dag med härligt strandväder.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Nyanser av vitt sa...

Så mycket fint och så vackra bilder.
Kram Agneta

Livet på Vestergård sa...

Vilket vackert blickfång du skapat! En stråhatt skulle passa på vår hylla i sovrummet kom jag på :)
Kram Kicki

Bleudelavande sa...

Ooohhh Kathrine,
su ch lovely hat! I like it!
Nice day.

john sa...

Beautiful photos..I love old clothes with lace and ruffles too ! Gail x

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej Kathrine! Vill bara kolla om du såg att jag jättegärna vill köpa skrinet du har i din bloggbutik. Skrev min mailadress, men vet inte om du sett det...???

Snälla kontakta mig: slottokoja@gmail.com

Kram

Måddan