söndag 10 juni 2012

Sweet little Bear...

Godmorgon alla söta...
inne i mitt gästrum på den gamla 
 rottingkorgen sitter  
My Sweet Little Bear..

 och bredvid sej har han dom små 
skorna...

 Visst är han söt?
Han ser lite trumpen ut, han är kanske ledsen för nåt,
han saknar nog sin kompis!

 My sweet Little bear,,
Hoppas ni haft en fin Helg, det har vi,, solen har visat sej,
och det har vart så pass fint så man kunnat fixa 
lite utomhus.
Snart är det Semester, så skönt, arbetar bara
En vecka och fyra dagar till.


Önskar er alla en fin Söndag
Och ta väl hand om varandra!

Många Kramar 
Kathrine...

21 kommentarer :

Hulda sa...

Så flott dette var. :) Nydelig liten bamsevenn, så fin der han sitter på kurven. :)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så gullig nallen är, det är så fint och lättsamt med en liten nalle i inredningen.
Ha en fin söndag Kathrine
Kramar
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla söt nalle.Ha nu en skön och mysig söndag.kram Rita ♥

It's me sa...

What a lovely bear !!...have a nice sunday....xxx...

Ett ögonblick sa...

Åh vad söt han är. Han ser faktiskt lite ledsen ut, lite sorgsen... har du ingen kompis till honom? Jag har också en liten nalle, som sitter på min säng och som heter Nils. Jag tror aldrig man blir för gammal för nallar. Min barndomsnalle sitter hos mig i mitt syrum, likaså en docka.
Idag regnar det och är riktigt råkallt och jag har faktiskt på mig raggisar idag, snart mitten på Juni!

Ha en fin fortsättning på söndagen!
kram lisamaja

G:a Affären sa...

Han har verkligen ett ansiktsuttryck, trumpen och ändå så söt. Men har har ju dig Kathrine!
Här räknas det också ner inför semestern och vi tycks ha semester samtidigt. Mest väntar jag på att få hem tjejerna!
Önskar dig också en fin söndag,
kramar /Cia

myrica sa...

Så söt nallen var och skorna.
Ja det har inte varit bra väder här i helgen så jag har pysslat en hel del.
Om annat så fixat en ny blogg sida för den gamla la av.
Hoppas du får en trevlig dag.
Kram Ingvor

Loppe sa...

Gullig nalle - det er han visst !

Fin søndag til dig !
Kram
Loppe

LissasVita sa...

Riktig sötnos är han den lille mjuke nallen...:) Kramen Lisbeth

Frøken Anker sa...

Bjørnen har fået en hædersplads på kurven i vinduet. Den er rigtig sød.

Hav en dejlig aften
Kram

Blommiga Rutan sa...

Underbar liten nalle!

Ha det så gott
önskar Anncathrine

liven sa...

Ååh...så søt :)

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag måste säga att mitt hjärta hoppar nästan över några slag när jag ser dessa rara, lite trumpna nallebjörnar...jag saknar min nalle som jag hade som barn, han var min allra bästa vän=) Sången om teddybjörnen Fredriksson gör mig sååå nostalgisk. Dina bilder är underbara och så mycket fint du fått in i butiken!

Ha en fin ny vecka och tänk att det inte är långt kvar till semestern!
Kram,
Regina

Pia sa...

Åh så han tittar med sina sorgsna ögon, att när kommer min kompis! Så postkortvackert foto!!!

Jeejippiii, min SEMESTER började NU!
Ha en fiiin dag!
Kraaamar!
-Pia-

Madame Morell sa...

Ja, lite lessen,,,men sitter på en underbar korg:)
Kram Jessika

Anki sa...

Vilken sötis, väldigt mysiga bilder!
Ha nu en fin vecka vännen!

Kram kram!

Evashusotorp sa...

Ja, nog ser Nalle lite trumpen ut allt, men han kanske längtar tills du får semester och tillbringar dagarna hemma med honom.
KRAM
Eva

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. sa...

ooohhhhhhhhhh Beautiful Sweet baer and Blog ..♥
I follow you lovely Blog..Gr Gaby..♥

@nne sa...

he's adorable! love, @nne

Frida sa...

Vilken söt liten nalle passar så bra där på lådan. Kram Frida

Kalina sa...

wonderful pictures!